حق شناس از روند کاهشی شیوع کرونا در گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۵ درصد از مردم گلستان نوبت اول واکسن را دریافت کردند.

۵۵ درصد گلستانی ها نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند/ فعالیت ۱۳۸ مرکز واکسیناسیون در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز(شنبه ۳ مهر) در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: آمار جدید کرونا نشان می دهد گلستان نسبت به روزهای گذشته وضعیت بهتری را تجربه می کند و امیدوارم در ادامه شاهد بار بستری و مرگ و میر ناشی از این ویروس در استان باشیم.
 
 
استاندار گلستان ادامه داد: در حالی که در کل کشور ۳۰ شهر آبی وجود دارد در استان گلستان دو شهر آبی وجود دارد و امیدواریم تعداد شهرهای آبی ما در هفته های آینده افزایش یابد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۵ درصد از مردم گلستان نوبت اول واکسن را دریافت کردند و براساس اظهارات کارشناسان بهداشت در صورتی که ۷۰ درصد از جامعه هدف دز اول واکسن کرونا را دریافت کنند گلستان به نقطه ایمن خواهد رسید.
 
 
حق شناس از وجود ۱۳۸ پایگاه تزریق واکسیناسیون در استان گلستان خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه تمامی امکانات برای مقابله با کرونا و تزریق واکسن کرونا پای کار آمدند و امیدوارم با تسریع در روند تزریق واکسن در گلستان طی هفته های اخیر ۷۰ درصد مردم استان واکسینه شوند.
 
 
استاندار گلستان به وضعیت بازگشایی مدارس در گلستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تقریبا تمامی معلمان واکسن کرونا را دریافت کردند، در حال حاضر کلاس های کمتر از ۱۵ نفر آموزش حضوری را آغاز کردند و به احتمال زیاد آبان ماه بخشی دیگر از دانش آموزان آموزش حضوری را شروع می کنند و در آذر ماه تمامی کلاس های درس حضوری خواهد شد. 
 
 
وی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و یادآور شد: بازاریان و دستگاه های خدمت رسان باید از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک پرهیز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار