رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گلستان گفت: میزان دستگیری سارقان سیم های کابل مخابراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در گلستان ۵۶ درصد افزایش یافته است.

سرقت کابل مخابرات در گلستان ۵۶ درصد افزایش یافت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ کامران یادگاری بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: وقوع سرقت حتی سرقت های خرد احساس امنیت را در جامعه کاهش می دهد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گلستان افزود: متاسفانه وقوع برخی از سرقت ها از جمله سرقت سیم های کابل مخابراتی به دلیل گسترش شرکت های مخابراتی و سهولت در سرقت آن به معضلی در جامعه تبدیل شده که لازم است با همکاری و مشارکت سازمان های مرتبط در این حوزه اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.

وی از دستگیری ۶۰۲ سارق سیم های کابل مخابرات از ابتدای سال جاری خبرداد و گفت: طی این مدت بیش از ۷۷ درصد سرقت سیم های کابل مخابرات توسط ماموران انتظامی کشف و میزان دستگیری سارقان ۵۶ درصد افزایش داشته است.

یادگاری با تاکید بر تقویت گشت های تلفیقی پلیس با شرکت مخابرات در راستای کاهش سرقت در سطح استان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی خدمتگزار در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و تلاش می کند با بهره گیری از ظرفیت بسیار مهم مشارکت های مردمی، امنیت مطلوبی را فراهم کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار