مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برای رسیدن به اهداف معمار انقلاب اسلامی به وحدت عملی، واقعی و حمایت از یکدیگر نیاز داریم.

برای رسیدن اهداف انقلاب اسلامی به وحدت عملی نیاز داریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین روز یکشنبه آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در سالن اجتماعات این اداره کل افزود: برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی کمک همه دغدغه مندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی نیاز است.

وی اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی خودش را فرزند حوزه های علمیه می داند و به عنوان راهنمای همیشگی به آن نگاه می کند، این سازمان از مشورت، ایده، خلاقیت، ابتکار، طرح و نقدهای پیشنهادی استقبال می کند و نقدهای دلسورانه شما را همانند دارویی اثر بخش پیرو رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب اسلامی می داند.

گرزین تاکید کرد: بیش از ۴۰ سال از دفاع مقدس گذشته و در زمان حاضر دنیا به سمت نورانیت، معنویت، رشد، کمال رفته  و تعالی یافته است و اکنون بصیرت مردم دنیا در موضوعات مختلف افزایش یافته است.

وی گفت: در جامعه و جهان کنونی وحدت و گروه محوری نیاز ضروری است و لازمه آن تقویت روحیه مشورت‌پذیری و استفاده از نظرات و انتقادات اجتماع  است.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: مهندسی فرهنگی برای گفتمان سازی در سیاست، جامعه، مردم و  نشر اندیشه های امام راحل ضرورت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد محمدزاده  افزود: گفتمان سازی فرهنگی با تبلیغ چرخه مردمی صورت گرفته و اجتماع به عنوان مبلغانی در راستای اهداف انقلابی هستند و مردمی کردن تبلیغ با همه قشر از کودک، بزرگ، مسجدی و غیر مسجدی صورت می گیرد.

محمدزاده  اظهارداشت: زمان کارهای فردی سالهاست که به سر آمده و باید بر طبل فردیت کوبید و زمانی که انقلاب شکل گرفت یعنی دیگر کارهای فرهنگی باید جمعی صورت بگیرد و به این مساله باید نگاهی ویژه داشته باشیم.

به تاکید وی بانوان در کنار تربیت فرزندان در موقعیت های اجتماعی باید حضور هدایتگر و جریان سازی داشته باشند.

محمدزاده بیان کرد: در زمان حاضر فرصت آزمون و خطا نداشته و باید  از تمام ظرفیت های اکوسیستم زیست بوم فرهنگی از جمله دانشگاه، حوزه، بسیج، سپاه و گروه های جهادی استفاده کنیم.

حجت الاسلام حسن مهاجر نیشابوری رئیس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در این آیین از افزایش چشمگیر موسسه ها و مراکز خانۀ قرآنی، روحانیان مستقر، هیات های مذهبی و کانون های فرهنگی اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم  از زحمات حجت الاسلام حسن مهاجر نیشابوری رییس سابق این نهاد قدردانی و حجت الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی این شهرستان گرگان انتخاب شد.

گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار