مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به اجرای طرح تامین مسکن جوانان بصورت گام به گام گفت: طرح مسکن جوانان در ۷۰ روستای استان در حال کارسازی و اجراست.

طرح مسکن جوانان در 70 روستای گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سیدمحمد حسینی با اشاره به نقش کارشناسان در گام پنجم اجرای طرح مسکن جوانان ابراز کرد: طرح مسکن جوانان در ۷۰ روستای استان در حال کارسازی و اجراست و در ۱۳۰ روستای دیگر باید از روشهای ابلاغ شده از جمله اراضی مازاد ادارات، اراضی ملی واقع در محدوده روستا، تفاهم با مالکان اراضی مستعد اجرای طرح و ... در حداکثر ۲ ماه دیگر تامین شود.

وی اقدامات صورت گرفته در اجرای گام پنجم، این اقدامات را کافی و رضایت بخش ندانست و از کارشناسان متولی این گام خواست سرعت و دقت را در اجرای این گام بکار گیرند تا روستاهای هدف وارد گام ششم و هفتم که آماده سازی اراضی و شناسایی پیمانکاران برسد

مدیرکل بنیاد مسکن استان تامین زمین را پشتیبان اجرای طرح مسکن جوانان دانست.

حسینی با بیان اینکه تصرفات و تجاوز به اراضی تملکی بنیاد باید تا پایان سال بعد تعیین تکلیف شود از کارشناسان این حوزه خواست تا با تعامل همه جانبه با مردم، در رفع این مشکل اقدام کنند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تصرفات جدید بکار گیرند.

وی بیان کرد: تفاهم نامه ای با بنیاد علوی برای صدور اسناد مالکیت اراضی واقع در 600 روستا و 17 شهر تحت مالکیت آن بنیاد منعقد شد.

حسینی از تلاشهای انجام شده در زمینه نقشه برداری، تشکیل پرونده و پیگیری صدور اسناد از طریق ادارات ثبت قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در ماه های آینده شاهد برخورداری مالکان 168 هزار جلد سند (120 هزار جلد روستایی و 48 هزار جلد شهری) و برپایی جشن پایان صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای هدف باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار