مسئولان علی آباد کتول در رابطه با ماجرای گودبرداری غیر اصولی در این شهرستان که منجر به ریزش دیوار مدرسه شد، توضیحات جدیدی ارائه کردند.

روایت جدید مسئولان علی آباد کتول از ماجرای گودبرداری جنب مدرسه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بابامحمدی شهردار علی آباد کتول گفت: مالک مجاور مدرسه در پایان سال درخواست پروانه ساخت از شهرداری کرد و کار‌های اولیه آن در شهرداری انجام  و برای بررسی نقشه‌ها به نظام مهندسی معرفی شد.

او ادامه داد: وی تاکنون برای اخذ پروانه به شهرداری مراجعه نکرده و نقشه‌های لازم را از نظام مهندسی شهرستان به شهرداری ارجاع نداده است.

واعظی رییس نظام مهندسی علی آباد کتول هم در این رابطه گفت: مالک باید برای پیگیری ترخیص پرونده اقدام می‌کرد و همه مستندات پرونده موجود بوده و مالک از پیگیری سر باز زده است.

سید کتولی رییس آموزش و پرورش علی آباد کتول گفت: این حق وجود دارد که با هماهنگی موسس مدرسه و آموزش و پرورش پیگیری حقوقی انجام دهیم.

ایزد دادستان علی آباد کتول هم گفت: در اقدام فوری، پرونده قضایی تشکیل شد و مسببان اصلی این حادثه مالک زمین و مسئول نظارت و بررسی ساخت و ساز‌های غیر مجاز شهرداری بازداشت شدند.

او ادامه داد: امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده تشکیل و قرار تامین کیفری صادر شد و دستگاه قضایی به طور جد پیگیر این پرونده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار