به منظور دسترسی آسان عشایر به تبادلات بانکی، شعبه اختصاصی بانک تجارت در میدان فروش دام گنبد راه اندازی شد.

راه اندازی شعبه بانک تجارت در میدان فروش دام گنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی امور عشایر گلستان، بمنظور دسترسی آسان دامداران عشایری مستقر در میدان فروش دام گنبدکاوس به تبادلات بانکی و تسریع در خرید و فروش دام، شعبه اختصاصی بانک تجارت در این میدان افتتاح و آغاز به کار کرد.

مدیرکل امور عشایر گلسته در مراسم افتتاح این شعبه با ظرفیت چهار باجه، تاسیس این شعبه را برای دامداران عشایری ضروری و کارگشا عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل بیشتر شرایط مبادلات بانکی عشایر و سایر دامداران  تسهیل شود.

مدیر بانک تجارت گلستان نیز هدف از تاسیس این بانک را ارائه خدمات بهتر به عشایر  مستقر در میدان فروش دام گنبد عنوان کرد و گفت: برای ارائه هرگونه خدمات بانکی به عشایر و دامداران این میدان اعلام امادگی می کنیم.

 میدان دام گنبد کاووس به عنوان دومین میدان دام مطرح کشوری در سال 1372 با هدف جلو گیری از شیوع بیماری های مشترک انسان و دام، جمع آوری دام از حاشیه شهرستان و کنترل و تثبیت قیمت و تنظیم بازار فروش دام مبتنی بر موازین فنی و بهداشتی، برای فروش دام دامداران عشایری و روستائی تاسیس شد.  این میدان به عنوان بازاری مطمئن دارای انبار ذخیره نهاده دامی، چهاردستگاه توزین دیجیتالی و باسکول و موسسه حمل و نقل دام برای انتقال دام خریداری شده به سایر استان ها بویژه استان های تهران، سمنان و خراسان می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار