سید محمد حسینی، مدیرکل اسبق سازمان جوانان استان گلستان و سید روح الله حسینی، مشاور جوان استاندار و کارمند استانداری به ترتیب به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان و معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری منصوب می شوند.

تغییر دو معاون استاندار جدید گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سید محمد حسینی، مسئول قرارگاه عاشورئیان، مدیرکل اسبق سازمان جوانان استان گلستان و سید روح الله حسینی، مشاور جوان استاندار و کارمند استانداری به ترتیب به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان و معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری منصوب می شوند.

همچنین در آغاز تحولات دولت در استان گلستان پس از انتصاب علی محمد زنگانه سید حسین علوی به عنوان مسئول دفتر استاندار گلستان و فتح الله نوری به عنوان مشاور استاندار گلستان منصوب شدند.

به کارگیری از جوانان انقلابی و کارآمد و تقویت جبهه انقلاب در مسیر اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش مشارکت های مدنی در مسیر توسعه گلستان از خواسته های به حق مردم استان گلستان است.

به نظر می رسد با انتصاب های جدید موتور محرکه سیاسی استان گلستان برای تحقق اهداف دولت سیزدهم در استان گلستان روشن شده و مردم منتظر تحولات جدید دولت در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار