حجت الاسلام قنبری گفت: ۱۳ آبان شکست هیمنه آمریکا در یوم الله ۱۳ آبان ۵۸ و انقلاب دوم جمهوری اسلامی ایران است.

۱۳ آبان شکست هیمنه آمریکا/ استکبار ستیزی مقدمه ظهور امام زمان (عج) است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام علی قنبری در آستانه 13 آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 13 آبان شکست هیمنه آمریکا در یوم الله 13 آبان 58 است و انقلاب دوم جمهوری اسلامی ایران بود.

 

امام جمعه فاضل آباد با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه «13 آبان یک نماد است»، افزود: 13 آبان دارای رمز و معانی فراوان نهفته در آن است.

 

وی خاطرنشان کرد: اولین مناسبت 13 آبان تبعید امام به دلیل سخنرانی به مناسبت کاپیتولاسیون در سال 43، دومین مناسبت شهادت دانش آموزان در سال 57 و مناسبت سوم تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام در 13 آبان 58 است.

 

حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یک ریشه قرآنی دارد، گفت: این شعارها در نابودی استکبار موثر است.

 

وی ادامه داد: با شعار مرگ بر آمریگا مقدمات ظهور را نیز فراهم می کنیم، استکبار ستیزی مقدمه ظهور امام زمان (عج)  است.

 

امام جمعه فاضل آباد با اشاره به اینکه حافظه تاریخی دارای اهمیت است، گفت: برای همر ملتی هویت ملی مثل شیرازه یک کتاب است که باعث دوام کتاب می شود.

 

وی افزود: اگر قرار باشد هویت ملی ایران باقی بماند باید عواملی که حافظه تاریخی را تقویت می کنند دائما در حال فعالیت باشند، نباید تضعیف کنند که این تضعیف حافظه تاریخی ملت باعث تسلط اشرار بر اخیار خواهد شد.

 

حجت الاسلام قنبری گفت: ملت و جوانان ما در مبارزه با استکبار مداخلات و تحمیل قدرت استکبار را قبول نمی کنند و در این مبارزه با استکبار یک منطقی خردمندانه مبتنی بر عقلانیت را سرلوحه خودشان قرار می دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار