رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه گلستان از طرح ساماندهی بیش از ۳۰۰ مربی قرآنی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد.

ساماندهی بیش از ۳۰۰ مربی قرآن در اوقاف گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان گفت: طرح ساماندهی مربیان قرآنی اوقاف که طی‌سال‌های  ۹۰تا ۹۸ که در دوره‌های تربیت مربی قرآن حضور داشتند در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به طرح به‌روز رسانی و تکمیل اطلاعات مربیان قرآن که در دوره‌های آموزشی این سازمان شرکت کردند، گفت: ۳۴۹ مربی قرآن در دوره‌های تربیت مربی این سازمان شرکت کردند که از این تعداد ۲۲۵ نفر در بانوان و  ۱۲۴ نفر در آقایان می‌باشند که در طی چند مرحله ساماندهی می‌شوند که در مرحله اول باید طی فراخوانی تا پایان آذرماه با مراجعه به پایگاه my.oghaf.ir اطلاعات خود را تکمیل کنند.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه گلستان با اشاره به اینکه تعدادی از شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها موفق به گذراندن تمامی دروس نشدند، افزود: پس از بارگذاری اطلاعات و مشخص شدن این افراد در سامانه آزمون‌های تکمیلی برای آنها در نظر گرفته می‌شود تا موفق به گذراندن کامل دوره تربیت مربی شوند.

کوهساریان با اشاره به اینکه افرادی‌ که موفق به گذراندن این دوره‌ها شده‌اند، یک سری دوره‌ها ارتقا از طریق مرکز امور قرآنی برگزار‌ خواهد شد، افزود: با توجه به برگزاری احتمالی برخی دوره‌ها در استان‌ها، تلاش خواهد شد تا از ظرفیت این مربیان برای برگزاری دوره‌های آموزشی استفاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار