حجت الاسلام دماوندی گفت: ۱۳ آبان به همه ما آموخت که می شود مستکبران را به زباله دان تاریخ سپرد.

سپردن مستکبران به زباله دان تاریخ درس بزرگ ۱۳ آبان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام جلیل دماوندی با گرامیداشت روز 13 آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: روز 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است که یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

 

امام جمعه انبارالوم افزود: تبعید امام به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام و راهپیمایی دانش آموزان تهرانی در 13 آبان 57 و شهید شدن صدها دانش آموز توسط رژیم شاه سه واقعه مهم ایران اسلامی در 13 آبان است.

 

وی با بیان اینکه 13 آبان به همه ما آموخت که می شود مستکبران را به زباله دان تاریخ سپرد، گفت: از 13 آبان درس گرفتیم که فقط در مقابل خداوند متعال متواضع باشیم و در برابر دشمنان هرگز کوتاه نیاییم.

 

حجت الاسلام دماوندی اظهارداشت: 13 آبان درس های بزرگی مثل شهادت و رشادت را به ما داد، امروز جوانان ما در مقابل دشمنان می ایستند و آرزوی شهادت دارند. 13 آبان به ما درس داد که آمریکا و آل سعود و صهیونیست ها و دشمنان اسلام از تار عنکبوت هم سست تر هستند.

 

وی ادامه داد: ما باید 13 آبان را به دانش آموزان و دانشجویان بفهمانیم که در این روز چه اتفاقی افتاد.

 

امام جمعه انبارالوم افزود: 13 آبان روز بسیار مهمی است، در این روز آمریکا را به بیرون انداختیم، در مقابل ایران به زانو افتاد و سیلی محکمی از ایران خورده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار