حجت الاسلام کیائی گفت: اهمیت روز ۱۳ آبان را باید با مرور تاریخ درک کنیم و رشادت ها و ایثارگری های دانش آموزان را در یوم الله ۱۳ آبان ۵۷ بازخوانی کنیم.

رشادت ها و ایثارگری های دانش آموزان در یوم الله ۱۳ آبان بازخوانی شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام محسن کیائی با گرامیداشت روز 13 آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 13 آبان در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد.

 

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: این روز نشان می دهد که این قشر در راه رسیدن به اهداف بالا و عظیم نظام شکوهمند اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و در این این روز دانش آموزان متعهد و عزیز ما ایثار کرده و از امامشان فرمانبرداری کردند و در برابر رژیم شتمشاهی ایستادند.

 

وی ادامه داد: 13 آبان روز مبارکی است که به نام دانش آموزان رقم می خورد و باید در این روز به ارواح تمام شهدای دانش آموز و36 هزار شهید دانش آموز فاتحه ای نثار کنیم.

 

امام جمعه دلند اظهارداشت: اهمیت این روز را باید با مرور تاریخ درک کنیم و رشادت ها و ایثارگری های دانش آموزان را در یوم الله 13 آبان 57 بازخوانی کنیم.

 

وی گفت: برای گرامیداشت این روز حتما برابر مصوبه شورای هماهنگی کشور امسال هم تجمع خواهیم داشت و بر ضد استکبار جهانی شعار طنین انداز مرگ بر آمریکا و عمالشان و اسرائیل غاصب را سر می دهیم و به جهانیان می فهمانیم که دولت مستکبر آمریکا روز به روز در اذهان مردم منفورتر می شود.

 

حجت الاسلام کیائی افزود: در این روز که به نام دانش آموزان است باید به این قشر آگاه و متعهد ما باور داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار