عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** محور تولیدات دیجیتالی بسیج پرداختن به دغدغه‌های گلستان است
گلستان ما نوشت: رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان؛ روند تکاملی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را سرفصل نوینی در ارائه آثار فاخر، هنرمندانه و متعهدانه برشمرد و گفت: مهمترین محور این رویداد پرداختن به دغدغه‌های گلستان است.

 

*** تراژدی گودبرداری‌های غیر اصولی در گلستان/ آیا پای نظارت لنگ است؟
باشگاه خبرنگاران نوشت: با وقوع حادثه ریزش مدرسه‌ای در علی آباد کتول عملکرد دستگاه‌های ناظر بر ساخت و ساز و تاییدیه استحکام مدارس در هاله‌ای ازابهام قرار گرفته است.

 

*** تشکیل ۴۳۰ پرونده تخلف کالایی و خدماتی در گلستان
مهر نوشت: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: طی مهر سال جاری ۴۳۰ پرونده تخلف در بخش های کالایی و خدماتی گلستان تشکیل شده است.

 

*** استفاده از نخبگان بومی برای تولید محتوا در فضای مجازی ضروری است
ایرنا نوشت: استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید محتوای فضای مجازی با استفاده از توان نخبگان جوان و بومی گفت که ثواب فعالیت در این بخش به دلیل تاثیر فراوان آن در کاهش آسیب اجتماعی کمتر از جهاد در راه خدا نیست.

 

*** تزریق نزدیک به ۹۰هزار دُز واکسن کرونا در مراکز مستقل سپاه
صدا و سیما نوشت: تا کنون نزدیک به نود هزار دُز واکسن کرونا در مراکز مستقل واکسیناسیون سپاه نینوا گلستان، تزریق شده است.

 

*** دادستان کل کشور وارد گلستان شد
ایرنا نوشت: حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور چهارشنبه شب برای شرکت در جلسه معارفه دادستان جدید گرگان از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد استان گلستان شد.

 

*** 13 آبان چهره فتنه‌گری آمریکا و نوکران داخلی را افشا کرد/ نباید برخورد گزینشی با وقایع تاریخی شود
فارس نوشت: عضو هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد پیروزی و مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: نباید برخورد گزینشی با وقایع تاریخی داشت شناخت عمیق از حوادث ۱۳ آبان با تبین تاریخی آن می‌تواند مانا باشد.

 

*** ایجاد مکانی مختص بانوان در بافت تاریخی گرگان/ مکان سنجی پارک بانوان درست نبود
برنا نوشت: شهردار گرگان گفت: تلاش میکنیم در بافت تاریخی گرگان که با توجه به موقعیت ساختمان های اطراف آن اشراف کمتری وجود دارد، فضایی را مختص بانوان ایجاد کنیم.

 

*** سفارت‌خانه‌های آمریکا در هرکشوری که باشند، جاسوس‌خانه هستند
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در گلستان: سفارت‌خانه‌های آمریکا در هرکشوری که باشند، جاسوس‌خانه هستند

 

*** شیوع بیماری آنگارا در طیور گلستان گسترده نبوده است
ایرنا نوشت: مدیرکل دامپزشکی گلستان با تایید بروز بیماری آنگارا و تلف شدن هزاران قطعه جوجه در چند مرغداری استان گفت: شیوع این بیماری گسترده نبوده و روند تولید و جوجه ریزی مرغ در شرایط مطلوبی ادامه دارد.

 

*** خطر تکرار حادثه ریزش دیوار مدرسه این بار در یکی از روستا‌های گرگان + فیلم
باشگاه خبرنگاران نوشت: 5 روز پس از ریزش دیوار مدرسه در علی آباد کتول فیلمی از خطرساز بودن دیوار مدرسه از روستای حسین آباد گرگان به دست باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار