رییس پارک علم و فناوری گلستان از افتتاح چهار پروژه فناوری و نوآوری با صرف بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به این استان در هفته آینده خبر داد.

۴ پروژه فناوری و نوآوری گلستان به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مهدی غفاری روز پنجشنبه به همین مناسبت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پارک علم و فناوری گلستان به منظور حمایت از استارتاپ‌ها و فعالان این حوزه آماده همراهی این مجموعه‌ها از آموزش تجاری سازی، مربیگری و ورود به بازار در کارخانه پارک علم و فناوری است.

وی اظهارداشت افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده این پروژه ها روز سه شنبه هفته آینده با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و مدیران عامل شتاب دهنده‌های کشوری به این استان به بهره برداری می رسد.

به گفته وی این پروژه ها شامل مرحله اول کارخانه نوآوری گرگان، کارخانه نوآوری گنبدکاووس، خانه خلاق گرگان و مرکز نوآوری حوزه سلامت و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی است.

رییس پارک علم و فناوری گلستان یادآور شد: هم اکنون ۲۵۰ نفر در مجموعه کارخانه نوآوری گرگان اشتغال دارند.

غفاری به فعالیت ۴۸ شرکت دانش بنیان در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این شرکت ها از جمله در حوزه های کشاورزی، بهداشتی، دارویی و خدماتی فعالیت دارند و ۲۰۸ اشتغال با ثبت در سامانه رصد وزارت کار و رفاه اجتماعی و ایجاد اشتغال برای  هزار و ۸۰۰ نفر طی ۶ ماه نخست سال جاری از دستاوردهای این بخش است.

۴۸ شرکت دانش بنیان در استان ۲ میلیون نفری گلستان فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار