مدیر مدرسه علمیه فاطمةالزهراء(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن گفت: تمام ملل مستضعف اسلامی به پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل در مقابل توطئه‌ها و سیاست‌های ظالمانه از سیاست‌های انفعالی پرهیز نمایند و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شومشان مایوس کنند.

امت اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان سیاست انفعالی نداشته باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، خانم خدیجه قانعی زارع به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در جمع شماری از کارکنان مدرسه علمیه فاطمةالزهراء(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن بیان کرد: مهمترین و دردآورترین مسئله‌ای که ملت‌های اسلامی و غیراسلامی کشورهای تحت سلطه با آن مواجه است، موضوع آمریکا است و بدون هیچ اغمازی این استکبار سرچشمه بدبختی‌های بزرگ در جهان انسانیت است.

وی، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و حضور قدرتمندانه جوانان در صحنه برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و افزود: از آنجایی که مهمترین اهداف اصلی آمریکا و استکبار در منطقه، دفاع از موقعیت اسرائیل، چپاول ذخایر و منابع اقتصادی کشورهای منطقه و مقابله با ارزش‌های اعتقادی مسلمانان ایران است، اتحاد مسلمانان خنثی کننده سیاست‌های توطئه‌گرانه آمریکا است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمةالزهراء(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن اظهار کرد: تمام ملل مستضعف اسلامی به پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل در مقابل توطئه‌ها و سیاست‌های ظالمانه از سیاست‌های انفعالی پرهیز نمایند و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شومشان مایوس کنند.

 قانعی زارع اضافه کرد: ملت غیور و شهیدپرور ایران به تاسی از تفکرات امام راحل با اعلان برائت از مشرکین عالم که از اصول اولیه حج ابراهیمی محسوب می‌شود، سلطه مطلق سیاست‌های الحادی آمریکا و شرک حاکم بر جهان را محکوم نمایند.

وی ضمن گرامیداشت ۱۳آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، عزت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار