مسئول ستاد انتخاباتی همتی در گلستان:

مسئول ستاد انتخاباتی همتی در گلستان گفت: مشارکت حداکثری سبب ارتقاء جایگاه اجتماعی کشور در جهان شده و رئیس جمهوری با پشتوانه قوی به دنیا معرفی می شود.

مشارکت حداکثری پشتوانه دولت آینده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مقوله بسیار مهم و سرنوشت ساز کشور است به ویژه با اتفاقاتی که رقم خورده به نوعی بحث احتمال کاهش مشارکت مردمی مطرح شده است.

مسئول ستاد انتخاباتی همتی در گلستان افزود: اگر اعتقاد داریم رأی مردم زینت حکومتداری نیست و به فرموده امام راحل میزان رأی ملت است و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه وظیفه داریم از حقوق فردی، قانونی و ملی خود برای آینده ایران و جوانان ایرانی و سرافرازی ایران استفاده کنیم، این حق را به صورت عملی در ۲۸ خرداد در پای صندوق رأی نشان دهیم.

وی گفت: با این عمل نشان می‌دهیم که قدر موهبت انتخابات را می‌دانیم و از فرصت‌ها و بزنگاه‌هایی که در اختیار مردم قرار گرفته استفاده می‌کنیم؛ حال هر کس با هر دیدگاه سیاسی که می‌خواهد باشد.

احمدی بیان کرد: برخی جریان‌های سیاسی نتوانستند کاندیداهای اول خود را در صحنه بیاورند اما برخی به راحتی از فیلترینگ رد شدند و در انتخابات حضور یافتند.

وی اضافه کرد: انتخاب حق مردم است مردم تعیین می‌کنند روند امور جاری کشور را به چه کسی بسپارند، مردم صاحبان اصلی مملکت هستند نه کسانی که می‌خواهند با مهندسی انتخابات آن را به پیش ببرند.

مسئول ستاد انتخابات همتی در گلستان گفت: طبعاً توقع داریم همه مردم، تمام نخبگان، صاحب نفوذان و دلسوزان ایران با هر عقیده و تفکری که دارند تلاش کنند تا حداکثر مشارکت اتفاق بیفتد و کشور جایگاه اجتماعی جهانی بالایی داشته و رئیس جمهوری با پشتوانه قوی به دنیا معرفی شود.

وی بیان کرد: چه دیدگاهی که نگاهش به درون است و چه دیدگاهی که معتقد است اگر مملکت باید پیشرفت کند تعامل سازنده با دنیا بر پایه سه اصل عزت، مصلحت و حکمت طبق فرموده رهبری، لازم است.

احمدی گفت: ستاد آقای همتی در گلستان تشکیل شده و در آن هزینه آنچنانی نداریم چون فکر می‌کنیم انتخابات با ۲۰ سال پیش تفاوت یافته است و به شعور، آگاهی سیاسی و اراده و همت مردم ایران معتقد هستیم و مطمئن هستیم آنها فرد اصلح را بر پایه عملکرد گذشته در مجموعه نظام جمهوری و هم عملکرد فعلی و مناظرات و بحث‌های چالشی که در فضای مجازی و صدا و سیما است، انتخاب خواهند کرد.

مسئول ستاد انتخابات همتی در گلستان بیان کرد: تمام ستادهای شهرستانی هم آماده بوده و مردم را به حضور و مشارکت حداکثری دعوت می‌کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار