فرمانده انتظامی گلستان گفت: طرح عملیاتی کشف سرقت و دستگیری سارقان و مالخران با بسیج همه نیروها و امکانات و با محوریت پلیس آگاهی استان گلستان اجرا و در مجموع در این طرح ۳۶۶ فقره انواع سرقت کشف شد.

طرح عملیاتی کشف سرقت و دستگیری مالخران در استان گلستان اجرا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید دادگر، اظهار داشت: طرح عملیاتی کشف سرقت و دستگیری سارقان و مالخران با بسیج همه نیروها و امکانات و با محوریت پلیس آگاهی اجرا شد.

وی هدف از این طرح را افزایش ضریب امنیتی و کاهش فاصله زمانی وقوع تا کشف سرقت دانست و افزود: با تلاش بی‌وقفه ماموران طی این مدت 5 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به کشف 24 فقره سرقت منزل و 10 فقره سرقت مغازه، گفت: کشف 93 فقره سرقت اماکن خصوص، 11 فقره اماکن دولتی، 54 فقره قطعات خودرو و کشف 240 فقره سایر سرقت‌ها از دیگر موفقیت های این طرح بوده است.

سردار دادگر تصریح کرد: در مجموع این طرح 366 فقره انواع سرقت کشف و 210 سارق دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان تاکید کرد: مقابله بی‌امان با مخلان نظم و امنیت در دستور کار نیروی انتظامی بوده و شهروندان محترم می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 8 هزار عدد قرص غیرمجاز در گنبدکاووس

سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی موفق شدند فردی را که در سطح شهر با یک دستگاه سواری اقدام به فروش قرص های غیرمجاز می‌کرد، شناسایی کنند.

وی افزود: با تلاش ماموران خودرو مورد نظر حین تردد در یکی از مناطق شهر شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از آن تعداد هشت هزار و 70 عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان برخورد می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار