مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در حوزه اشتغال در گلستان ۱۱ هزار و ۱۱۸ شغل برنامه‌ریزی و در سامانه ثبت شده است و سه هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال زا را اجرا کردیم.

ستاد اجرایی فرمان امام ۳۷۰۰ طرح اشتغال زا در گلستان اجرا کرده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محمدمهدی سلمان زاده ظهر یکشنبه در آیین اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان استان گلستان اظهار کرد: فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سه بنیاد برکت، احسان و ۱۵ خرداد انجام شده که حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی را شامل می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: بنیاد ۱۵ خرداد به ستاد اجرایی ملحق شده و خدمات آن را از این به بعد بیشتر در سطح استان‌ها خواهید دید.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال و اقتصادی در گلستان ۱۱ هزار و ۱۱۸ شغل مستقیم و غیرمستقیم برنامه‌ریزی و در سامانه ثبت شده است و سه هزار و ۷۰۰ طرح اشتغالزا را اجرا کردیم.

سلمان زاده میزان سرمایه‌گذاری در این بخش را ۱۳۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در ۲۵۰ روستای استان ورود کردیم و سالانه ۱۵ روستا هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان بیان کرد: در حوزه اجتماعی ۴۵ میلیارد تومان در موضوعات مختلف هزینه شده که شامل اهدای بسته های معیشتی، لوازم التحریر، البسه ورزشی و غیره بوده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم در حوزه اقتصادی معیشت خانواده را برطرف کنیم.

سلمان زاده ادامه داد: ساخت ۵۶ باب مدرسه، یک بیمارستان در مینودشت، چهار مرکز بهداشت و ده ها مسجد از دیگر اقدامات ما در گلستان بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار