جبله از برپایی اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید آقایان به میزبانی گرگان خبر داد.

اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید آقایان در گرگان برپا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسماعیل جبله در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: اردوی تیم ملی کاراته در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید آقایان به میزبانی استان گلستان از ۲۰ تا ۲۶ آبان برپا می‌شود.

سرپرست اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید آقایان ادامه داد: این اردوی تدارکاتی با حضور ۱۶ بازیکن در سه رده سنی برپا می شود و از فردا این بازیکنان تمرینات خود را در پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان آغاز خواهند کرد.

جبله ضمن قدردانی از فرمانده تیپ ۲۳۰ گرگان گفت: اسکان این ورزشکاران نیز در مهمان سرای سرای ولایت تیپ ۲۳۰ ارتش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هماهنگی های لازم نیز انجام شده که در کنار کادر تیم ملی از ورزشکاران و مربیان فنی و با کیفیت استان گلستان نیز استفاده شود.

این مقام مسئول متذکر شد: متاسفانه امسال استان گلستان به دلیل اپیدمی کرونا و شرایط به وجود آمده از آن نتوانسته سهمیه ای در تیم ملی داشته باشد و دو سالی است که گلستانی ها نتوانستند که به دلیل عدم تمرینات لازم و همچنین عدم اردوی تیم ملی در رده های پایه سهمیه ای در تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران کسب کنند.

جبله خاطرنشان کرد: بالغ بر سه هزار کاراته کار در سطح استان گلستان داشتیم ولی به دلیل کرونا شاید تعداد این ورزشکاران به صورت سازمانه یافته به کمتر از ۵۰۰ نفر رسیده باشد و امیدواریم که با از سرگیری فعالیت باشگاه های ورزشی شاهد ارتقاء کاراته در استان گلستان باشیم.

گفتنی است که تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در 27 آذر به رقابت های آسیایی کشور قزاقستان اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار