رئیس هیئت کاراته استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰ کشور خارجی برای حضور در اولین دوره مسابقات بین المللی اعلام آمادگی کرده اند.

اعلام آمادگی ۱۰ تیم خارجی برای مسابقات بین المللی کاراته گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ اسماعیل جبله رئیس هیئت کاراته استان گلستان به سایت فدراسیون کاراته گفت: با حمایت‌های استاندار، رئیس فدراسیون کاراته و مدیرکل تربیت بدنی استان گلستان و با دریافت منابع مالی از نظر اسکان، حمل و نقل و ... مشکلی در برگزاری رقابت‌های بین المللی نخواهیم داشت و این رقابت‌ها طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در گرگان برگزار می‌شود.

جبله در خصوص برنامه‌های انجام شده در سال ۹۶ گفت: شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور، برگزاری منظم اردو‌های استانی، برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان، کلاس‌های ارتقاء داوری، مربیگری و اولین دوره دانش افزایی مربیان در استان گلستان و شرکت در کاپ آزاد بلژیک و کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز از جمله فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته بود. همچنین دومین دوره المپیاد کاراته سال گذشته و سومین دوره آن اردیبهشت امسال در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

وی ادامه داد: سال ۹۶ لیگ داخلی رده‌های پایه پسران با قهرمانی تیم دخانیات گلستان خاتمه یافت و در لیگ کشوری هم تیمی تحت عنوان تختی گنبد را راهی لیگ آینده سازان کردیم. امسال هم بنا داریم با ۲ تیم در بخش پسران و یک تیم در بخش دختران در رده‌های پایه و یک تیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

رئیس هیئت کاراته گلستان گفت: امسال میزبان اردوی تیم ملی امید دختران بودیم و در صورت موافقت و مهیا بودن شرایط آماده میزبانی از اردوی تیم ملی رده‌های پایه پسران نیز هستیم.

او افزود: پیشنهاد میزبانی لیگ کشوری و نیز رقابت‌های قهرمانی کشور را هم به فدراسیون داده ایم و در صورت موافقت اماده برگزاری این رقابت‌ها در استان گلستان خواهیم بود.

رئیس هیئت کاراته گلستان گفت: تفاهم نامه همکاری با ورزش قزاقستان به امضا رسیده تا اردوی مشترکی با یکی از تیم‌های این کشور داشته باشیم، ضمن اینکه میزبان تیم ملی ماکائو در این استان خواهیم بود.

او با اشاره به حضور خانم کریمیان در کلاس داوری آسیا در اردن، بیان کرد: امسال هم همچون سال‌های گذشته دوره‌های داوری و مربیگری به صورت مرتب و طبق برنامه انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار