عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** گلایه اهالی روستای کُماسی از زیرگذری که در روزهای بارانی تبدیل به دریاچه می شود
باشگاه خبرنگاران نوشت: زیرگذر روستای کُماسی گرگان با هر بار بارندگی تبدیل به دریاچه ای می شود و نقص های آن هویدا می شود.


*** «هیچ» سهم گلستان از گردشگری خارجی/ آثار جهانی هیرکان خاک می خورد
مهر نوشت: با وجود برخورداری گلستان از آثار فاخر گردشگری و جاذبه های منحصر به فرد اما این استان نتوانسته در زمینه جذب گردشگر خارجی موفق عمل کند.


*** عملیات حفر ۳ حلقه چاه آب آشامیدنی در گنبدکاووس آغاز شد
ایرنا نوشت: عملیات حفر سه حلقه چاه به منظور تامین آب آشامیدنی پایدار شهروندان گنبدکاووس و برخی روستاهای بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان مرزی با اعتبار پیش بینی شده ۹۰ میلیارد ریال از منابع شرکت آب منظقه‌ای گلستان آغاز شد.


*** پایان ساخت بازارچه دائمی صنایع‌دستی مینودشت
فارس نوشت: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اتمام عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی مینودشت و بهره‌برداری از این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


*** افزایش مناطق زرد شیوع کرونا در گلستان
ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که در نتیجه رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تبدیل وضعیت بندرگز از نارنجی به زرد، تعداد مناطق زرد کرونایی گلستان از چهار به ۶ شهرستان افزایش یافت.


*** دو انتصاب جدید در پست‌های سیاسی گلستان+ تصاویر
گلستان ما نوشت: با حضور استاندار گلستان تکریم از احسان مکتبی در جایگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و امیر محمدپور در جایگاه مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی تقدیر شد.

 

*** قتل در گلستان ۲۳ درصد افزایش یافت
شبستان نوشت: مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: آمار قتل ها در گلستان ۲۳ درصد افزایش یافته و در این خصوص ۴۰ درصد افزایش کشف را شاهد هستیم.

 

*** ۲ هزار جوان روستایی گنبدکاووس در طرح مسکن ثبت‌نام کردند
ایرنا نوشت: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس گفت که حدود ۲ هزار نفر از جوانان مناطق روستایی این شهرستان مرزی در طرح مسکن جوانان و سامانه بنیاد مسکن ثبت نام کردند که ساخت مسکن این خانه‌ها پس از احراز صلاحیت توسط شوراها و دهیاران شروع خواهد شد.


*** کارگران نباید برای تأمین حداقل معیشت مشکل داشته باشند
تسنیم نوشت: نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس: کارگران نباید برای تأمین حداقل معیشت مشکل داشته باشند

 

*** رتبه نخست واکسیناسیون هدف ستاد کرونا باشد/ ۸ شهر گلستان آبی است
شبستان نوشت: زنگانه گفت: در حال حاضر شهرستان های مراوه‌تپه، کلاله، گنبدکاووس، گرگان، ترکمن، بندرگز در وضعیت زرد و ۸ شهرستان دیگر استان در وضعیت آبی هستند.


*** وقوع شرط‌بندی آنلاین در گلستان روبه افزایش است
ایرنا نوشت: رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان با هشدار به خانواده‌ها در مورد ضرورت کنترل بیشتر فعالیت فرزندان در فضای مجازی گفت که وقوع جرایم بخش قمار و شرط‌بندی آنلاین در استان روز به روز در حال افزایش است.


*** دولت دوازدهم به مصوبات جهت رفع مشکل آب شرب استان گلستان پایبند نبود
تسنیم نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مشکلاتی که در زمینه تأمین آب شرب مردم استان گلستان وجود دارد، گفت: پیگیری‌های زیادی از سوی نمایندگان و استاندار انجام شد و به رغم مصوبات قانونی وزارت نیروی دولت قبل به آنها عمل نکرد.


*** کتاب «از خواستگاری تا تولد فرزند» ویژه ناشنوایان منتشر شد
فارس نوشت: کتاب «از خواستگاری تا تولد فرزند» اثر «حجت الاسلام حسن گلعزار» نویسنده گلستانی بوده که با موضوع آموزش سبک زندگی ساده برای ناشنوایان منتشر شده است.


*** مشارکت نخبگان و روحانیون در اقناع جامعه برای واکسیناسیون ضروری است
ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با گلایه از استقبال کم شهروندان برخی مناطق استان از تزریق واکسن کرونا، همکاری دهیاری‌ها، نخبگان و روحانیون شیعه و سنی برای ترغیب مردم به شرکت در واکسیناسیون را خواستار شد.

 

*** عزم دادستانی برای انسداد چاه‌های غیرمجاز گلستان
فارس نوشت: دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به عزم دادستانی برای انسداد چاه‌های غیرمجاز استان گفت: انسداد چاه‌های غیرمجاز در شرایط کنونی می‌تواند با توجه به فرونشت زمین و کمبود منابع آبی اقدام موثری باشد، لذا لیست چاه‌هایی که برای انسداد به مجامع قضائی معرفی شده‌اند به دادستانی نیز اعلام شود تا تصمیم واحدی برای آن گرفته شود.

*** تشدید بارش‌های رگباری و ضرورت توجه به لایروبی رودخانه‌های گلستان
ایرنا نوشت: بروز تغییرات اقلیمی و افزایش بارش‌های رگباری احتمال بروز سیل‌های ناگهانی و مخرب را در گلستان افزایش داده است که ضروری است نهادهای مربوط در خصوص لایروبی رودخانه ها، انهار و شریان های آبی در این استان بیش از پیش اقدام اصولی انجام دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار