سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس بر تفکر تیمی و استقامت ذهنی بازیکنان برای غلبه بر مشکلات و چالش‌ها تاکید کرد و گفت: دوست دارم تفکر تیمی و استقامت ذهنی بازیکنان افزایش یابد.

جزیده: دوست دارم تفکر تیمی و استقامت ذهنی بازیکنان افزایش یابد/ دروغ گفتن و مغلطه کردن در ورزش کار صحیحی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ عظیم جزیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به پیروزی شب گذشته تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس مقابل «فولاد سیرجان ایرانیان» اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود، گرچه تیم والیبال «فولاد سیرجان» سه بازی اخیر خود را به حریفان واگذار کرده است اما تیم بسیار منظم بوده و با کیفیت بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: امروز در دفاع کردن و سازمان دفاعی خوب کار نکردیم اما در سرویس و حملات عملکرد خوبی داشتیم و در امتیازهایی که پایاپی حرکت می‌کردیم تمرکز خود را به دست آوردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: به لحاظ روانی بسیار سختی کشیدیم چون بازی بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای ما بود که جایگاه‌مان را در جدول رقابت‌ها ارتقا دهیم و اکنون هم با توجه به نتایج رخ داده در رده هشتم جدول قرار گرفتیم.

وی در خصوص اعتراضات صورت گرفته به داوری نیز تصریح کرد: داور شاید در یکی، دو مورد سهوا اشتباهی کرده باشد و اعتراض کلی که از سوی تیم ما صورت گرفت اشتباه بود و در آن صحنه بازیکنانم گفتند که توپ به دستم برخورد کرده و تصمیم داور صحیح بوده است و بعد از آن از داور عذرخواهی کردم.

جزیده با بیان اینکه هیجان بازی‌ها بسیار بالا است و گاهی اشتباهاتی پیش می‌آید، ادامه داد: ایده مربیگری‌ام احترام و کمک کردن به کادر داوری است چرا که دروغ گفتن و مغلطه کردن در ورزش کار صحیحی نیست.

وی با بیان اینکه همه مربیان باید در زمینه‌های کارهای فرهنگی همچون همکاری با داوران پیشقدم شوند، خاطرنشان کرد: در لیگ برتر والیبال ما ویدیو چک وجود ندارد و به جای اعتراض باید والیبال بازی کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در پایان نیز در خصوص پیش‌بینی خود از ادامه رقابت‌ها گفت: پیش‌بینی کردن در لیگ برتر والیبال ما کار سختی است و دوست دارم تفکر تیمی، ذهن قوی و استقامت ذهنی بازیکنان را افزایش دهم که در شرایط سخت و چالش‌ها خودشان را مدیریت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار