حجت الاسلام سلیمانی فرد با اشاره به اینکه با جنگ تمام عیار رسانه ای روبرو هستیم، گفت: دشمنان با ایجاد اتاق های فکر متعدد در مسائل مختلف سعی می کنند مردم را نا امید کنند.

سرعت ارتباطات چالش ها و تهدیداتی به همراه دارد/ با جنگ تمام عیار رسانه ای روبرو هستیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» صبح امروز (دوشنبه 24 آبان) جلسه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران پیام رسان ها و مدیران مرکز افق امامزادگان استان گفت: در جامعه امروزی فضای مجازی خیلی مهم است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زیرساخت های ارتباطی توسعه یافت و شاهد خدمات رسانی گسترده در این بخش هستیم.

 

وی با بیان اینکه سرعت ارتباطات و زیرساخت ها یک چالش ها و تهدیداتی دارد، ادامه داد: باید از ابزار نوینی که در اختیار به درستی استفاده شود و حوزه آسیب ها و تهدیدات را مدیریت کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: ابزار فضای مجازی یک پنجره جدید را روی ما باز کرده است و حجم داده ها در مسائل مختلف باعث بهت و حیرت می شود.

 

وی با اشاره به اینکه با جنگ تمام عیار رسانه ای روبرو هستیم، افزود: دشمنان با ایجاد اتاق های فکر متعدد در مسائل مختلف سعی می کنند مردم را نا امید کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهارداشت: این جلسه نیز به منظور هم اندیشی هر چه بهتر و بیشتر بین اوقاف استان و شهرستان ها برگزار شده تا با هم بتوانیم اقدام ایجابی بهتری داشته باشیم.

 

به گفته وی، اگر فضای مجازی دست اهلش باشد اتفاقات خوبی رخ خداهد داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار