آیت‌الله علوی گرگانی:

آیت‌الله علوی گرگانی احیای نام و خاطره شهدا را اقدامی ارزشمند برشمرد و تاکید کرد: صحنه جهاد حق علیه باطل از خاکریزها و جبهه‌های سخت به صحنه جنگ نرم و فضای مجازی و رسانه‌ها رفته است.

صحنه جهاد از خاکریز سخت به صحنه جنگ نرم رفته است

به گزارش گلستان24، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی یکی از مراجع بزرگ جهان تشیع در پیامی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان که پیش از ظهر امروز با حضور خانواده‌های معزز شهدا، شماری از مسؤولان و فعالان عرصه رسانه در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز صحنه جهاد و پیکار علیه استکبار پایان پذیرفته اما نوع و رویه آن تغییر یافته است صحنه جهاد حق علیه باطل از خاکریزها و جبهه‌های سخت به صحنه جنگ نرم و فضای مجازی و رسانه‌ها رفته است.

وی تصریح کرد: احیای نام و خاطره شهدا و بیان ارزش‌هایی که آنها به خاطر آن به شهادت رسیدند ارزشمندترین کاری است که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای این نظام مقدس می‌توان انجام داد.

این مرجع عالیقدر بزرگ جهان تشیع؛ نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران را در این مسیر اثربخش خواند و افزود: آنچه این انقلاب را به سرمنزل مقصود رساند و موجب پیروزی حق علیه باطل و ملت شریف ایران بر استکبار جهانی شد مدیریت والای امام راحل و اطاعت محض مردم مخصوصا جوانان و شهدا از راه و آرمان و سخنان حکیمانه ایشان بود که ناشی از اعتقاد راسخ به ولایت فقیه است.

آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد: شکی نیست که امروز صحنه جهاد و پیکار علیه استکبار پایان پذیرفته اما نوع و رویه آن تغییر یافته است صحنه جهاد حق علیه باطل از خاکریزها و جبهه‌های سخت به صحنه جنگ نرم و فضای مجازی و رسانه‌ها رفته است.

وی افزود: جوانان و معتقدین به راه ولایت فقیه باید با صبر و حوصله، مقاومت و پشتکار خود در عین تلاش مخلصانه موجبات پیروزی در این صحنه را فراهم آوردند.

این مرجع عالیقدر بزرگ جهان تشیع ابراز امیدواری کرد برگزاری این گونه همایش‌ها و برنامه‌ها در جامعه اسلامی ما اثرگذار باشد و گفت: امید است با روشنگری‌هایی که توسط اصحاب رسانه و دست اندرکاران امور شهدا و ایثارگران انجام می‌شود راه آنها پاینده باشد و جامعه از سرچشمه معنوی شهدا بهره‌مند باشد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار