عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

نیاز فوری انتقال خون گلستان به ۳ گروه خونی

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: در حال حاضر وضعیت ذخایر خونی استان در بیشتر گروه‌های خونی ۵.۶ روز است، اما در سه گروه خونی O مثبت، A مثبت و AB مثبت این ذخایر به زیر ۵ روز رسیده و نگران کننده است.

 

گرگان پایتخت بسکتبال ایران؛ واقعیت تاریخی یا رویای دور از دسترس؟

ایرنا نوشت: گرگان جای ثابتی در فراز و نشیب بسکتبال ایران دارد و تیم‌های این شهر همواره در حال رقابت با مدعیان تراز اول کشور هستند اما کم‌توجهی به استعدادیابی، جای خالی گلستانی‌ها در تیم ملی را نمایان‌تر کرده تا این غیبت دنباله‌دار، انتساب این شهر به عنوان "پایتخت بسکتبال ایران" را به چالش بکشد.

 

کمبود سوخت کابوس زمستانه صنایع گلستان/ قطعی گاز ادامه دارد

مهر نوشت: هر سال با فرارسیدن زمستان و افزایش مصرف گاز، مدیران گلستان برای تامین سوخت مشترکان خانگی مبادرت به قطع گاز صنایع بزرگ می‌کنند که این امر تبعات زیادی بر روند تولید و اشتغال دارد.

 

دستگاه‌های امدادی و اجرایی گلستان به حالت آماده باش در آمدند

ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با اشاره به ورود سامانه سرد و بارشی در ساعات آینده به استان گفت: همه فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی برای مواجه با این رخداد اقلیمی در آمادگی کامل به سر می برند.

 

برداشت ۱۰ هزار تن یاقوت سرخ از باغ‌های گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: برداشت میوه انار در هزار و ۴۰۰ هکتار از باغ های استان رو به اتمام است و پیش بینی می‌شود امسال ۱۰ هزار تن انار از باغ‌های استان برداشت شود.

 

کوتاهی آب‌منطقه‌ای و امور اراضی در منطقه «زیارت» گرگان

فارس نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گزارش‌های مردمی که به دست ما می‌رسد حاکی از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه «زیارت» گرگان است و این نشان می‌دهد دستگاه‌های مسوول در این بخش در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده‌اند.

 

ذخیره سازی بیش از ۷۰۰ نمونه خون بند ناف در گلستان

ایسنا نوشت: سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی گلستان گفت: بعد از راه‌اندازی نمایندگی بانک خون بند ناف در جهاد دانشگاهی گلستان از سه سال قبل، بیش از ۷۰۰ نمونه از سطح استان جمع‌آوری‌ شده است.

 

بهره مندی بیش از دوهزار خانواده گرگانی دیگر از گاز طبیعی

صدا و سیما نوشت: رئیس بهره برداری گاز شهرستان گرگان گفت: در ۷ماهه امسال در این شهرستان بیش از ۲۱کیلومتر شبکه اجرا و دوهزار و ۶۱۲مشترک افزوده شده است.

 

مشارکت مردم موجب تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی گلستان می‌شود

ایرنا نوشت: استاندار گلستان با تاکید بر مشارکت مردم در همه عرصه ها گفت که اتخاذ این راهبرد موجب تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی این استان می‌شود.

 

دعوت از چهار ورزشکار گلستانی به اردوی تیم‌های ملی

صدا وسیما نوشت: چهار بانوی ورزشکار گلستانی به اردوی آمادگی تیم‌های ملی برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی۲۰۲۱ بحرین دعوت شدند.

 

تصویب بودجه ۷۵۰ میلیاردتومانی برای حمایت از موسسات قرآنی/ مشکلات اهالی رسانه قابل حل است

تسنیم نوشت: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و دغدعه‌های اهالی رسانه تأکید این مشکلات تنها از طریق شکل‌گیری نظام صنفی رسانه قابل حل خواهد بود.

 

کاهش شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا

صداوسیما نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هم اکنون ۱۸۵فرد مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که شمارشان بیست نفر کمتر از دیروز شده است.

 

برنامه های بیست و نهمین دوره هفته کتاب در گلستان اعلام شد

شبستان نوشت: کشمیری برنامه های بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در استان گلستان را اعلام کرد.

 

مصرف دو برابری گاز گلستانی‌ها در اوج سرمای زمستان

صداوسیما نوشت: مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به وجود ۶۱۴هزار مشترک گاز طبیعی در گلستان گفت: میزان مصرف گاز در مهر ماه دومیلیون مترمکعب بود اما هم اکنون به هفت میلیون مترمکعب رسیده و در اوج بار به ۱۵میلیون مترمکعب هم می‌رسد و این وضعیت مصرف، نامطلوب است.

 

تعداد بیماران بستری کرونایی گلستان همچنان روبه کاهش است

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که در ادامه روند کاهش ابتلا به کرونا، تعداد بیماران بستری مبتلا به این ویروس در مراکز درمانی استان در شبانه روز گذشته ۱۰ درصد کمتر شد.

 

25 درصد مدارس گلستان نیازمند مقاوم سازی

صداوسیما نوشت: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان : بیست و پنج درصد مدارس استان گلستان نیازمند مقاوم سازی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار