مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان خبر فوق گفت: با تلاش مجموعه شرکت گاز استان تاکنون ۶۱۳ هزار و۲۱۷ مشترک در گلستان مصرف کننده گاز طبیعی در گلستان داریم که از این نعمت استفاده می کنند.

وجود بیش از۶۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در گلستان

علی طالبی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: با احتساب  ۶ هزارو ۹۱۶ مشترک جدید که در شش ماهه اول سال جاری به جمع مشترکین گاز استان  اضافه  شده اند در مجموع شمار مصرف کنندگان گاز طبیعی در گلستان به  ۶۱۳ هزار  و۲۱۷ مشترک رسیده  است.

وی ادامه داد: از این مقدار تعداد ۳۷۵هزار و۳۱۳ مورد مشترک شهری  و ۲۳۷ هزارو ۹۰۴ مورد در روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که شهر گرگان  بعنوان مرکز استان با بیش از ۱۶۵ هزار مشترک و شهرستان گنبدکاووس نیز با ۱۰۹ هزار و۶۸۷ مشترک بالاترین تعداد را در استان دارند.

طالبی بیان کرد: اولویت شرکت گاز  در ایام سرد سال ،تامین  وپایداری گاز دربخش خانگی است و برابر دستورالعمل های ابلاغی، درصورت افت احتمالی فشار گاز ،محدویت های مصرف را بویژه برای صنایع استان ایجاد می کنیم که البته از قبل اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی افزود: هماهنگی های لازم  با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای سوخت جایگزین  مورد نیاز صنایع استان  انجام داده ایم تا در مواقع لزوم سوخت صنایع  در روزهای قطعی گاز  تامین شود.

طالبی تصریح کرد: مشترکین باید قبل از نصب وسایل گرمایشی  ،دودکش ها را تست کنن که در صورت مسدود بودن و باز نبودن مسیر،بسیار خطر آفرین  ومنجر به مرگ افراد خانواده خواهد شد.

وی همچنین گفت: سرد بودن قسمت فوقانی لوله بخاری از نشانه های عدم خروج گازهای خطرناک و کشنده  ناشی از  شعله وسایل گازسوز از دودکش می باشد که  باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به اینکه با مساعدت و همراهی مسئولین منطقه ،  روند گازرسانی در سطح شهرستان گنبد به قوت در حال انجام است خاطر نشان کرد: از تعداد 170  روستای شهرستان  گنبد تاکنون 152 روستا گازرسانی شده است ، 5  روستا را در دست اجرا داریم و 13 روستا نیز در مرحله طراحی قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار