بیکی با اشاره به بارش باران و احتمال ریزش برف در محورهای کوهستانی استان، گفت: راهداران گلستانی در آماده باش هستند.

لغزندگی جاده های گلستان و پیش بینی بارش برف/ راهداران آماده باش هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «غلامرضا بیکی»، ظهر امروز (سه شنبه ۲۵ آبان) در گفتگوی خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: هم اکنون شاهد بارش باران پراکنده در محورهای گلستان هستیم و با توجه به هشدار هواشناسی احتمال برف  یخبندان در محورهای کوهستانی وجود دارد.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: لذا در این راستا همه نیروهای راهداری در آماده باش بوده تا در صورت بارش برف عملیات پاکسازی محورهای انجام شود.

 

وی بیان کرد: هم اکنون بخشی از ماشین آلات و تجهیزات راهداری در راهدارخانه ها و مناطق مورد نیاز مستقر شده اند و از آذرماه همه ماشین آلات و تجهیزات راهداری و راهداران در راهدارخانه ها و مناطق صعب العبور کوهستانی و نقاط مورد نیاز جهت خدمات دهی بهینه و سرعت عمل در خدمت رسانی به کاربران جاده ای و نگهداری مطلوب راهها و بازگشایی جاده ها، مستقر خواهند شد.

 

بیکی ادامه داد: امسال با ظرفیت 167 دستگاه ماشین آلات اعم از سنگین، نیمه سنگین و سبک و با 315 نفر نیرو در طرح راهداری زمستانی سال جاری شرکت خواهیم کرد.

 

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: همچنین ۱۰ هزار تن شن و نک خریداری و در سیلوها ذخیره شده تا در شرایط برفی از آن ها استفاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار