مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت که نجاتگران این جمعیت شب گذشته ۲۵ خانواده گرفتار در برف جاده کوهستانی و برف گیر توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود را نجات داده و به مکان امن منتقل کردند.

۲۵ خانواده گرفتار در برف جاده‌های کوهستانی گرگان نجات یافتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی هلال احمر گلستان، فرهاد میقانی اظهار داشت: برای این امدادرسانی، نیروهای امداد و نجات روستای چهارباغ از توابع شهرستان گرگان به همراه نیروهای داوطلب و ۲ تیم نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس و یک‌ سِت نجات بکارگیری شدند.

وی بیان کرد: نجاتگران پس از بررسی منطقه محل حادثه، به ۲۵ خانوار شامل ۱۰۰ نفر امدادرسانی کرده و خودروهای گرفتار در برف را رها کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان همچنین از آماده‌باش نیروهای این جمعیت در پی هشدار هواشناسی و ریزش برف و باران در استان خبر داد و گفت: ۱۵ پایگاه ثابت امداد و نجات، ۱۲ کشیک اضطراری شعب، تیم واکنش سریع گرگان، مرکز امدادهوایی و نیز ۲ مرکز عملیاتی مراوه‌تپه و گمیشان آماده‌باش هستند.

وی همچنین به یک مورد امدادسانی در حادثه تصادف جاده‌ای در شرق گلستان اشاره کرد و گفت: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و پژو پارس رخ داد ۱۱ سرنشین این خودروها به دلیل مصدومیت با کمک نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر راهی بیمارستان شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار