استاندار گلستان با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای نظارت بر بازار، بر تشدید نظارت‌ها و همراهی مردم برای اعلام تخلفات در بازار تأکید کرد.

استاندار گلستان: عرضه خارج از شبکه مرغ ممنوع است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، علی محمد زنگانه ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان اظهار داشت: برای کنترل قیمت‌ها، نظارت بر بازار را تشدید خواهیم کرد و با متخلفان در بازار باید قاطعانه برخورد شود.

وی با بیان اینکه مردم، یکی از بازوهای مهم دستگاه‌های نظارتی هستند، گفت: با توجه به گستردگی بازار، شهروندان هم باید در کنار دستگاه‌های نظارتی هرگونه گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه را به مراجع ذیربط اطلاع رسانی کنند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها موظلف هستند شرایط آرامش را بر بازار حاکم کنند و علاوه بر تشدید نظارت‌ها، برخورد با متخلفان و برهم زنندگان نظم و آرامش بازار باید جدی و با سرعت اتفاق بیفتد.

وی اظهار داشت: بهترین شکل نظارت بر بازار، نظارت صنفی است و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت‌های گروهی که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اداره کل تعزیرات حکومتی، بسیج و قرارگاه 17 ربیع استان انجام می‌شود، استفاده کنیم.

زنگانه با بیان اینکه باید قیمت‌ها در بازار متعادل و کنترل شود، گفت: برای کنترل قیمت مرغ راهکارهایی ابلاغ شده تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد و در واقع هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف است و با متخلفان برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار