تاریکی جاده آزادشهر به گنبدکاووس در شب تصادفات را افزایش می دهد که سبب نگرانی رانندگان شده است.

خطر آفرینی جاده تاریک آزادشهر به گنبدکاووس در شب

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،تاریکی جاده آزادشهر به گنبدکاووس مشکلاتی را برای رانندگان به وجود آورده است.

یکی از رانندگان می‌گوید:اکثر تصادفات در مسیر آزادشهر به گنبدکاووس شب‌ها اتفاق می‌افتد.

او همچنین می‌گوید:مشکل دیگر این است که علاوه بر تاریکی جاده نور چراغ خودرو‌ها که در لاین دیگر تردد می‌کنند باعث کاهش دید راننده می‌شود و بسیار خطرناک است به طوری که راننده حتی جلوی خود را به سختی می‌بیند.

میقانی مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای گلستان در این باره گفت:در شبکه راه‌های برون شهری حدود ۱۹۵ کیلومتر شبکه روشنایی معابر را داریم امروز هم یک مناقصه‌ای برگزار کردیم که یک محور جدید به طول ۴ کیلومتر در محور‌های شرقی استان خواهیم داشت.

او ادامه داد: برای محور ۳راهی سرخنکلاته به سرخنکلاته، محور روستای قره قاچ و روستای گلند پیمانکاری هم تعیین کردیم که در روستای قره قاچ پایه‌های چراغ برق بر پا شده است.

میقانی افزود: در صورت تامین مالی فرآیند کاری ادامه می‌یابد.

او در مورد خاموشی‌های برخی نقاط برون شهری استان گفت: خسارت‌هایی را داشتیم که ناشی از سرقت کابل‌ها و ترانس‌های برق بوده است.

میقانی گفت: پیگیری‌هایی صورت گرفته است تا چند روز آینده، برخی از نقاط حساس مانند محور گرگان به آق قلا، جلین تا گرگان و محور آزادشهر به گنبدکاووس روشن می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار