مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ هزار و ۹۶۹ نسخه کتاب با هفت هزار و ۴۲۴ عنوان به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال بین مراکز آموزشی، کتابخانه های عمومی و افراد حقوقی و حقیقی با نظارت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان توزیع شد.

امسال ۲۰ هزار نسخه کتاب اهدایی در گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عادله کشمیری روز پنجشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: از این تعداد کتاب اهدایی، چهار هزار و ۲۵۱ جلد با ۲ هزار و  ۲۴۲ عنوان در سه ماه نخست و چهار هزار و ۵۰۰ جلد با سه هزار و ۱۲۰ عنوان درسه ماه دوم سال توزیع و اهدا گردید.

وی ادامه داد: طرح اهدا کتاب در سه ماه سوم سال نیز در دست اجرا است و تاکنون هشت هزار و ۷۸۳ نسخه کتاب با ۵۵۰ عنوان به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال در اختیار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۳ شهرستان استان قرار گرفته و توزیع شده است.

وی گفت: همچنین امسال ۲ هزار و ۴۳۵ نسخه کتاب اهدایی با هزار و ۵۱۲ عنوان به ارزش ۷۶۵ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۳۰۰ ریال در اختیار مراکز دانشگاهی، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و کتابخانه های عمومی گرگان قرار گرفته است.

 مطابق گزارش اخیر آخوند حی میرزاعلی مدیرکل نهاد امور کتابخانه های عمومی گلستان به ایرنا، اکنون در مناطق شهری و روستایی این استان ۷۳ باب کتابخانه عمومی فعال اعم از نهادی، مشارکتی و مستقل با ۸۲۶ هزار و ۶۰۵ نسخه کتاب در بخش های مختلف وجود دارد.

گلستان یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار