فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: هفته بسیج به مانند شناسنامه بسیجیان بوده که در این هفته رفتار، برنامه‌ها و عملکرد آنها بازگو شود.

هفته بسیج شناسنامه بسیجیان برای ارائه فعالیت‌ها است/ «طرح شهید سلیمانی» در کاهش شیوع بیماری کرونا تاثیرگذار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اظهار کرد: هفته بسیج به مانند شناسنامه بسیجیان بوده تا در این هفته رفتار، برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها بازگو شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود در این هفته مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور فعال در برنامه‌ها داشته و ادارات و نهادها را به گونه‌ای مزین کنند که شهر رنگ و بوی بسیجی گرفته و مردم عادی متوجه هفته بسیج شوند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: شعار این هفته «بسیج پاره تن مردم» است بوده و در این سال‌ها بسیجیان با سرلوحه قراردادن شعار خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردند تا در همه حوادث و گرفتاری‌ها در کنار مردم بوده و به آنها کمک کنند.

*هر گره‌ای با تفکر بسیجی باز می‌شود

وی ادامه داد: بسیج این افتخار را داشته تا هرجا گره‌ای بوده با تفکر بسیجی این گره را باز کرده و در راستای محرومیت‌زدایی و پیشرفت کشور سهمی داشته باشد.

قاسم‌پور گفت: کمیته ۱۰ گانه هفته بسیج تشکیل شده و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی ضمن‌معرفی برنامه‌های خود تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های برگزار شده در هفته بسیج را‌ به صورت روزانه و هفتگی به دبیرخانه ارسال کنند.

وی بیان کرد: در هفته بسیج ۳۳۰ برنامه برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آنها اجرای پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه پنج آذرماه و همایش سراسری نمایش اقتدار، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و غیره است.

* منش بسیجیان الگوی رفتاری و گفتاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: مدیران و همه مردم باید در مسیر زندگی و کاری خود منش بسیجیان را به عنوان الگوی رفتاری و گفتاری خود قرار دهند.

وی افزود: بسیج و سپاه خدمات  شایسته و ارزشمند بی‌شماری را در حوزه‌های مختلف در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده که قابل تقدیر است.

عبدالقدیر کریمی گفت: بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی و گروه‌های پزشکی در مناطق محروم کشور حضور یافته و خدمات بسیاری را در راستای توسعه و محرومیت‌زدایی مناطق صعب‌العبور و محروم ارائه دادند.

وی بیان کرد: یکی از دلائل بهتر شدن وضعیت استان و شهرستان و حتی کشور در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون مردم عزیز، اجرای «طرح شهید سلیمانی» توسط بسیج و سپاه بوده که نقش سازنده‌ای در کاهش و مهار بیماری کرونا داشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار