سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت که درمانگاه تامین اجتماعی علی‌آبادکتول واقع در شرق استان گلستان به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساخته می‌شود.

درمانگاه سردار سلیمانی در علی‌آبادکتول احداث می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در بازدید از درمانگاه و شعبه تامین اجتماعی علی‌آبادکتول، بر لزوم رفع مشکلات و شروع احداث ساختمان جدید برای این درمانگاه تاکید کرد و افزود: مشکل زمین این درمانگاه حل می‌شود و تصمیمات لازم برای احداث ساختمان جدید با جدیت پیگیری خواهد شد.

موسوی همچنین اولویت سازمان تامین اجتماعی را توجه به مناطق کمتربرخوردار دانست و هدف از سفر خود به گلستان را بررسی مشکلات و ظرفیت‌های حوزه تامین اجتماعی این استان اعلام کرد.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، گفت: باید ارائه خدمات به مردم این شهرستان که ۴۵۷ شهید و هزاران جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کردند مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رحمت الله نوروزی افزود: همگرایی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد اما بهبود شرایط زندگی مردم همراهی بیشتر مسوولان کشوری را می‌طلبد و لازم است تا هرچه زودتر ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی برای افزایش رضایت جامعه احداث شود.

فرماندار علی‌آبادکتول نیز گفت: درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی به مردم نقاط مختلف شرق گلستان خدمات درمانی ارائه می‌دهد و حجم مراجعه‌کنندگان زیادی دارد.

مجتبی جمالی افزود: ضرورت احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی در علی‌آبادکتول از سال‌های قبل مطرح است اما هنوز به سرانجام نرسید.

علی آبادکتول با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۳۵ کیلومتری گرگان (مرکز استان گلستان) واقع است.

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی در ادامه سفر به نقاط مختلف استان گلستان از درمانگاه تامین اجتماعی رامیان نیز بازدید کرد.

سرکشی از ظرفیت‌های تامین اجتماعی در گنبدکاووس و افتتاح ساختمان اداری و درمانگاه کلاله از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه موسوی به گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار