تفاهم نامه همکاری بین اداره کل دامپزشکی استان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا جهت پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کشور منعقد گردید.

امضای تفاهم نامه همکاری دامپزشکی گلستان با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان به موجب این تفاهم نامه مقرر شد برابر فرمایشات مقام معظم رهبری برای توسعه و آبادانی در روستاها و ایجاد عدالت اجتماعی و آماده سازی بستر مناسب برای رشد و شکوفایی پتانسیل های در زمینه رشد و پیگیری در روستاهای هدف اقدامات لازم صورت گیرد .
معاون توسعه و منابع انسانی دامپزشکی استان درخصوص این تفاهم نامه گفت : به موجب این تفاهم نامه مقرر شد از ظرفیت های دامپزشکی و سپاه نینوا در جهت پیشبرد و اهداف دامپزشکی کشور برای پیشگیری و مدیریت بیماریهای واگیر دام و طیور در روستاها هدف استفاده شود.
دکتر مسلمی گفت : با توجه به این تفاهم نامه تمام توان لجستیک قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و توان علمی و تخصصی اداره کل دامپزشکی استان برای پیشبرد اهداف به کارگیری خواهد شد تا انشاالله نتیجه مطلوب در این خصوص حاصل شد.
مسلمی افزود : در متن این تفاهم نامه واکسیناسیون روستاهای هدف ، انجام آزمایشات بالینی و آموزش و ترویج مباحث دامپزشکی به منظور ارتقاء وضعیت معیشتی مردم روستا و تشریح اهمیت رعایت بهداشت دام برای دامداران و سایر موارد لازم در دستور کار قرار گرفته است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار