جلسه تجلیل از اعضای هیات ارزیابی و داوری استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان و مدیر و کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان برگزار شد

جلسه تجلیل از اعضای هیات ارزیابی و داوری استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، جلسه تجلیل از اعضای هیات ارزیابی و داوری استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان و مدیر و کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در این جلسه خانم امامی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان ضمن استماع گزارش نهایی و نتیجه ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی، گفت: خوشبختانه ادارات و نهادها با انجام دستورالعمل های ابلاغی ستاد اقامه نماز، همکاری لازم را در تعمیق و نهادینه شدن نماز در بین خانواده های جامعه اسلامی دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز مبنی تشکیل جمع داوری عالی رتبه ای جهت مشخص کردن سهم هر دستگاه از تشویق و تقدیر و یا خدای نخواسته از توبیخ و سرزنش، خاطرنشان کرد: هیات داوری استان ضمن ارزیابی دقیق برنامه ها و فعالیتهای انجام شده ادارات نتیجه حاصله را از طریق ستاد اقامه نماز کشور به آنها ابلاغ میکند.

وی گفت: توسعه فعالیت های عمومی و اختصاصی در بحث اقامه نماز از سوی وزارتخانه ها و ستاد اقامه نماز کشور به ادارات کل ابلاغ می شود.

در پایان این جلسه از اعضای هیات داوری استان با اهدای لوح سپاس با امضای نماینده رئیس جمهور در امر نماز و قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار