امام جمعه کردکوی گفت: فعالیت های بسیج فراتر از فعالیت دفاعی در ابتدای تاسیس رفته است و در زمینه های پزشکی، محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، ورزشی، علمی، کمک به آسیب دیدگان بلای طبیعی است.

کارنامه درخشان بسیج فراتر از فعالیت دفاعی/ تکامل بسیج در همه عرصه‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سومین یادواره 26 شهید کارمندی، اصناف و کارگری شهرستان کردکوی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام  محمد شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی در این مراسم عنوان کرد: بسیج از زمان تاسیس تاکنون در حال تکامل و پیشرفت است  مانند درختی که دائما در حال رشد و نمو است و متوقف نمی شود.

وی افزود: فعالیت های بسیج فراتر از فعالیت دفاعی در ابتدای تاسیس رفته است و در زمینه های پزشکی، محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، ورزشی، علمی، کمک به آسیب دیدگان بلای طبیعی است.

امام جمعه کردکوی گفت: امروز تفکر بسیجی در همه کشورها وارد شده است؛ این شجره طیبه را اولین بار امام کاشت و جرقه اش را زد و امروز ببینید چقدر برکات  زیادی در دنیا دارد.  

شیخی ابراز کرد: بسیج برکات زیادی در این 42 سال داشته است و هر کجا انقلاب احتیاج به بسیج داشت با شور و اشتیاق  وارد میدان می شد و این روحیه بسیجی بود که حاج قاسم را پرورش داد  و اینگونه حاج قاسم یک مکتب و مرد میدان می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار