رئیس خانه مطبوعات استان گلستان از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان در زمستان امسال خبر داد.

نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، هادی علمدار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقای محتوای کیفی رسانه‌ها و تقویت حوزه روزنامه نگاری حرفه‌ای خانه مطبوعات استان گلستان درصدد است که در اسفند ماه سال جاری جشنواره مطبوعات و رسانه را در راستای ارج نهاده به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه نگاران برگزار کند.

رئیس خانه مطبوعات استان گلستان ادامه داد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ما در مسیر ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه رسانه استان برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های است که برای آن در دهه فجر برنامه ریزی کردیم.

علمدار بابیان اینکه امیدواریم بتوانیم با تامین اعتبار لازم زمینه برگزاری جشنواره و نمایشگاه را فراهم کنیم، افزود: در راستای حمایت از اصحاب رسانه 18 فقره تسهیلات 100 میلیون تومانی در نظر گرفته شد که 30 نفر از اصحاب رسانه استان متقاضی این تسهیلات بودند که به قید قرعه این افراد از این تسهیلات بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در تلاش هستیم که برای نشست در حوزه پیگیری مطالبات صنفی حوزه رسانه همچنین نشستی را با استاندار گلستان برگزار کنیم.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه استان گلستان از شکل‌گیری کارگروه تخصصی خانه مطبوعات خبرداد و افزود: آموزش‌های تخصصی خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از اولویت‌های خانه مطبوعات برای توانمندسازی است.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده کارگاه آموزشی رسانه و مدیریت بحران با همکاری اداره کل مدیریت بحران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دو بخش برای روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه برنامه ریزی شده است.

به گفته وی؛ با توجه به محدودیت‌های موجود برای ثبت نام در این دوره آموزشی تا 10 آذر ماه فرصت در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار