دبیر علمی جشنواره جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گفت: 41 اثر خبرنگاران گلستانی در جشنواره مطبوعات مدافعان حرم برگزیده شد.

41 اثر خبرنگاران گلستانی در جشنواره مطبوعات مدافعان حرم برگزیده شد

 به گزارش گلستان24، هادی طوماری  در جمع اعضای هیئت داوران جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان با بیان اینکه داوری میانی و نهایی این جشنواره به پایان رسید، اظهار داشت: در این جشنواره آثار به صورت کدگذاری شده و در هشت شاخصه اصلی ارزیابی شد.

 جشنواره مطبوعات مدافعان حرم

وی با بیان اینکه در مرحله میانی و نهایی حداقل 5 داور تمامی آثار رسیده به جشنواره را ارزیابی کردند، افزود: پایان رسمی نخستین جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان، آغازی برای برگزاری باشکوهتر این جشنواره تخصصی در سال آینده است.

دبیر علمی جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان گفت: 400  اثر در 5 موضوع و محور به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم استان ارسال شده بود که به دو دسته مکتوب و مجازی دسته‌بندی شد.

طوماری خاطرنشان کرد: داوری میانی و نهایی جشنواره در مدت 8 روز اجرایی شد و داوران با نهایت دقت آثار رسیده را ارزیابی کردند.

دبیرعلمی جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم خاطرنشان کرد: داوران جشنواره علاوه بر معرفی آثار برتر، 5 اثر را نیز به عنوان شایسته تقدیر هیئت داوران معرفی کردند.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان، ۴ آذر برگزار می شود

 

طوماری  تصریح کرد: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان ساعت 8.30 صبح چهارشنبه (4 آذر) با حضور اهالی رسانه، خانواده شهدای مدافع حرم، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و سایر مردم در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی هیئت داوران جشنواره را در مجموع 36  اثر در حوزه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری و 5 اثر در بخش فیلم کوتاه برگزید و شایسته تقدیر شناخته شدند.

دبیر علمی جشنواره جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گفت: در مجموع 41 اثر خبرنگاران گلستانی در جشنواره مطبوعات مدافعان حرم برگزیده شد.

طوماری از تلاش‌های تیم داوری هفت نفره جشنواره تقدیر کرد و افزود:هیئت داوران از حضور تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه گلستان در نخستین جشنواره جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان قدردانی می کند.

وی تصریح کرد: طوماری، متقیان، ابراهیمی، کاظمی، اسدالهی، بازیار و علیپور هفت داور میانی و نهایی جشنواره مطبوعات در حوزه ارزیابی محتوا و تآیید و رصد هستند.

انتهای پیام/کاسب امین

 

ارسال نظر

آخرین اخبار