ثمره اجرای موفق دولت در انجام واکسیناسیون و حساسیت ستودنی مردم استان گلستان برای حفظ سلامت باعث شد تا نقشه کرونایی در شهرهای این خطه شمالی به رنگ آبی میل کند و جامعه با تزریق امید به آرامش و امنیت روانی برسد.

حساسیت ستودنی مردم گلستان به انجام واکسیناسیون/ تزریق واکسن از 2 میلیون و 300 هزار دز گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مرگ و میرهای ناشی از کرونا در استان گلستان تحت کنترل کادر درمان آمده است، حساسیت ستودنی مردم این استان به انجام واکسیناسیون باعث شده تا تلاش دولت در این امر بی‌ثمر نماند و حالا شاهد آبی شدن وضعیت کرونایی گلستان باشیم.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان از تزریق 2 میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۶۹ دز واکسن در این استان خبر داد و گفت: روز گذشته ۹ هزار و ۳۲۴ گلستانی در برابر کرونا واکسینه شدند.

علی باقری با بیان اینکه نوبت اول واکسیناسیون برای یک میلیون و 276 هزار و 175 گلستانی انجام شده است از تزریق یک میلیون و ۴۷ هزار و ۳۷ دز برای نوبت دوم در این استان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای واکسیناسیون نباید موجب عادی انگاری در برابر این ویروس منوس شود از مردم خواست همچنان در رعایت مسائل بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

باقری با بیان اینکه مردم استان گلستان به تزریق دز سوم واکسن کرونا روی خوش نشان دادند از تزریق 4 هزار و 659 دز واکسن نوبت سوم به مردم این استان خبر داد.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: افراد 60 سال به بالا که از زمان تزریق واکسن نوبت دوم آنها چهار ماه گذشته باشد می‌توانند نسبت به دریافت دز سوم اقدام کنند.

باقری با اشاره به اینکه بازگشت به زندگی عادی در سایه اجرای موفق واکسیناسیون افزایش یافته است، افرادی که خودشان را در برابر کرونا واکسینه می‌کنند در برابر سویه جدید مقاومت بیشتری از خودشان نشان خواهند داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار