معاون بازرسی اداره کل صمت گلستان از آغاز به کار کارگروه نظارتی "یلدا" با هدف مقابله با گران فروشی ها در دهه پایانی آذرماه خبر داد.

آغاز به کار "کارگروه نظارتی یلدا" در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت وحمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: کارگروه نظارتی ویژه شب یلدا با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان، رییس اتحادیه خوار و بار و لبنیات، قنادان و بستنی و میوه وتره بار استان با هدف پیشگیری از گرانفروشی در ایام منتهی به شب یلدا تشکیل جلسه داد.

او گفت: از اتحادیه‌ها می‌خواهیم واحد‌های صنفی زیر مجموعه خود را نسبت به رعایت انصاف، درج قیمت مصرف کننده، صدور فاکتور فروش برای مشتریان و در صورت حضور بازرسان ارایه فاکتور خرید کالا اطلاع رسانی کنند.

اصغری افزود: در حال حاضر این کارگروه به اطلاع رسانی و آگاه سازی اصناف می پردازد و  از تاریخ ۲۰ آذرماه وارد مرحله عملیاتی شده و گشت‌های مشترک بصورت دو شیفت صبح و عصر  با حضور نیرو‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، بازرسان اصناف و روسای شعب تعزیرات حکومتی در بازار انجام می‌شود.

او ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم علاوه بر تخلفاتی نظیر گران فروشی اگر از فروشنده‌ای تقاضای فاکتور کردند و فروشنده از دادن فاکتور امتناع کرد حتما این موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ به ما اطلاع دهند چرا که تخلف است و قابلیت پیگیری دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار