مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد که ۳۰ درصد این پروژه ها بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند

100موردپروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسمعلی برزمینی در گفتگو با خبرنگار رکنااظهار کرد: با توجه به پروژه های نیمه تمام زیادی که در گلستان وجود دارد در سفر هیات دولت به گلستان اولویت نخست جذب اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه ها به ویژه سالن ورزشی ۶ هزار نفره گرگان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه تخصیص بودجه در حوزه ورزش استان گلستان در سال جاری خوب بوده است، خاطرنشان کرد: در استان گلستان ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم و اولویت اول ما اتمام پروژه های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد است.

برزمینی ادامه داد: تلاش ما بر این است که برای تکمیل این پروژه ها مخصوصاً سالن ورزشی ۶ هزار نفره گرگان اعتبارات خوبی را دریافت کنیم تا بتوانیم ظرفیت فضای ورزشی در گلستان را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: استان گلستان در زمینه ورزشی پتانسیل های بالایی داشته و تقریبا در همه زمینه ها استعداد وجود دارد و بسیاری از رشته ورزشکاران گلستانی در رتبه های خوبی قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه استان ما صنعتی نیست و متاسفانه برای کشف استعدادهای ورزشی و حمایت از آنها مشکلاتی را داریم، افزود: امیدواریم شرکت های غیردولتی و کارخانجاتی که در استان وجود دارد نیم نگاهی هم به ورزش داشته باشند تا بتوانیم حمایت لازم را از ورزشکاران گلستانی داشته باشیم.

وی با قدردانی از حمایت دولت گفت: اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته مصوب ۵۰ درصد افزایش داشته است و با توجه به اینکه ۳۰ درصد پروژه بالای ۷۰ درصد است امید داریم بتوانیم ۱۵ مورد از این پروژه ها را تکمیل و یک اعتبار ویژه هم برای تکمیل سال ورزشی ۶ هزار نفری شهر گرگان دریافت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار