مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش گنبدکاووس، ۲ رویداد بین المللی در سال ۱۳۹۸ در این شهرستان برگزار می‌شود.


۲ رویداد بین‌المللی ورزشی در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛بهمن طیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس با اشاره به جایگاه ویژه ورزش این شهرستان اظهارداشت: گنبدکاووس شرایط ویژه‌ای در حوزه ورزش نسبت به شهر‌های دیگر استان دارد. این شهرستان در چند رشته ورزشی به ویژه والیبال سرآمد کشور از نظر استعداد‌ها و ظرفیت‌ها است.

وی افزود: با وجود همه ضعف‌ها و نقاط قوت این ورزش، چراغ والیبال شهرستان همچنان روشن است. باید این ورزش برای رسیدن به جایگاه بین‌المللی و ملی تقویت و حمایت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی که از ۲ سال قبل آغاز شده اشاره کرد و گفت: امسال هم مسابقات بین المللی گورش، سپک تاکرا، کاراته، اسکواش و والیبال ساحلی در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی گفت: اعزام ۳۲ ورزشکار به بازی‌های آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی همراه با کسب ۵ مدال طلا و ۲ نقره بخشی از موفقیت‌ها است که امیدواریم با تلاش بیشتر ملی‌پوشان این افتخارآفرینی‌ها به مدال‌آوری در رویداد مهم و معتبر المپیک نیز برسد.

طیبی همچنین به تلاش برای تکمیل ۱۴۴ طرح نیمه تمام ورزشی در گلستان اشاره کرد و گفت: بخشی از این طرح‌ها مانند هتل ورزش و استخر شهرستان بندرترکمن امسال افتتاح شده و تعداد بیشتری از آن نیازمند بودجه و اعتبار است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار