مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: سامانه جامع امداد هوشمند در استان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار سامانه جامع امداد هوشمند در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: یکی از سیاست‌های این نهاد تسهیل در امر خدمت رسانی و کاهش مراجعه مددجویان به کمیته امداد، ارائه خدمات غیرحضوری به صورت الکترونیکی است.

بابایی، حفظ کرامت و عزت نفس نیازمندان را از دیگر نتایج اجرای سامانه امداد هوشمند و کارآمد دانست و افزود: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

او گفت: این سامانه به ۱۷ وب سرویس خدمات الکترونیکی کشور مانند ثبت احوال، ثبت اسناد، پست، تامین اجتماعی، بهزیستی و بسیاری از دستگاه‌ها متصل است.

بابایی تاکید کرد: ۸۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تا دو هفته آینده فرصت دارند، با ورود به این سامانه، نسبت به تکمیل و پالایش اطلاعات خود ازطریق خود اظهاری اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مددجویان و متقاضیان جدید، ضرورت دارد به آدرس soha.emdad.ir از طریق رایانه و برای ورود ازطریق گوشی‌های همراه به آدرس smart.emdad.ir ویا نوشتن فارسی امداد هوشمند وارد سامانه مربوطه شده و نسبت به ثبت اطلاعات ونیاز‌های خود اقدام کنند.

او یادآور شد: شاید کسانی باشند که نتوانند خودشان به این سایت مراجعه و اطلاعات را به ثبت برسانند به همین منظور با دفاتر پیشخوان دولت تفاهم شده و مددجویان می‌توانند به این دفاتر در شهر و روستا مراجعه و اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ دفتر پیشخوان دولت در این طرح با ما همکاری دارند، افزود: داشتن شماره همراه به نام خود سرپرست و کدپستی و کد ملی را از شاخص‌های اصلی ورود به این سامانه دانست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار