معاون کمیته امداد گلستان خبر داد

معاون کمیته امداد گلستان گفت: طرح ۳۱۳ باهدف پشتیبانی معنوی از خانواده‌های تحت حمایت در استان گلستان اجراء می شود.

اجرای طرح ۳۱۳ در استان گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، یونس علی نیا در جلسه توجیهی طرح ۳۱۳  که به صورت ویدئوکنفرانسی با حجت‌الاسلام‌ حسن هرمز مدیرکل فرهنگی و تربیتی کمیته امداد کشور وحضور حجت‌الاسلام فندرسکی معاون تبلیغات حوزه علمیه استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به نیت یاران امام زمان (عج)، با مشارکت حوزه علمیه و کمیته امداد برای تهذیب نوجوانان در قالب حمایت معنوی از خانواده‌های تحت حمایت و با بهره‌گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون در استان گلستان آغاز شد.

وی افزود: بر اساس این طرح روحانیون منتخب حوزه علمیه در روستاها حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها مسائل فرهنگی آنان را موردبررسی قرار داده و درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی تلاش می کنند.

وی افزود: با حضور ۱۱روحانی طرح هجرت در۱۲روستا از ۶ شهرستان استان  این طرح در مرحله مقدماتی انجام و مشکلات و نیاز خانواده های تحت حمایت شناسایی شده و برای رفع آن اقدام می شود..

علی نیا افزود: طرح ۳۱۳ در نهایت به ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت متشکل از تعدادی از خواهران و برادران معتمد محلی بوده و به شناسایی و مدیریت حل مسائل خانواده محور ختم خواهد شد.

علی نیا گفت: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات نیازمندان بوده و برای رسیدن این خانواده ها به توانمندی در بخش های مختلف تلاش می کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار