رییس هیات بوکس گلستان با اشاره به آمادگی فراوان سه بوکسور نونهال استان در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در بوشهر گفت که این ورزشکاران از بخت زیادی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کویت برخوردارند.

بوکسورهای گلستان بخت زیادی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی بیانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: کمیل کهن‌پور، سروش حاج مشهدی و دانیال ساعدی، گلستانی های حاضر در این اردو هستند که با استفاده از کیفیت فنی زیاد و آمادگی مطلوب بدنی می توانند نظر مربیان را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی جلب کنند.

وی بیان کرد: این اردو که از شنبه هفته جاری در شهرستان عسلویه آغاز شده تا پایان هفته ادامه دارد و ۱۵ ملی پوش تمرینات خود را زیر نظر سینا بلانش سرمربی این تیم دنبال می کنند.

رییس هیات بوکس گلستان برگزاری و میزبانی از مسابقات منطقه ای و قهرمانی کشور و افزایش سطح دانش مربیان را در ارتقای جایگاه این ورزش در استان موثر دانست.

بیانی ادامه داد: طی سال های اخیر بوکسورهای گلستان موفق به کسب ۶۳ مدال طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانهی کشور در رده های گوناگون شدند که امیدواریم این مدال ها با تلاش بیشتر ورزشکاران و حمایت هیات استان از دایره مرز کشور فراتر برود.

وی از فعالیت حدود هزار و ۲۰۰ بوکسور در گلستان خبر داد و گفت: هم اینک در ۱۳ شهرستان استان باشگاه های دولتی و خصوصی به شناسایی استعداد و تربیت بوکسور مشغول هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار