رئیس فدراسیون هندبال گفت: قدم‌های خوبی برای انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان برداشته‌ایم.

 قدم‌های خوبی برای انتخاب سرمربی تیم ملی برداشته‌ایم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان اظهار داشت: مدت طولانی است که در حال رایزنی با گزینه‌های مختلف هستیم. با چندین گزینه مذاکره کرده و به توافق اولیه هم رسید، اما سرانجام نتوانستیم قراردادنهایی را امضا کنیم. موانع زیادی وجود داشت که خیلی از آنها قابل بیان نیست، اما با این حال قدم‌های خوبی برداشته شده و فکر می‌کنم طی روزهای آینده بتوانیم از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی کنیم.

وی درخصوص عملکرد نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ، عنوان کرد: تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در شرایط خاصی به مسابقات اعزام شد. این تیم چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و از طرفی قرار بود چند بازیکن به ترکیب این تیم اضافه شود که این اتفاق هم در نهایت رخ نداد.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: ضمن اینکه تیم شهید شاملی در گروه سختی هم قرار داشت و تاکنون نتوانسته نتایج خیلی خوبی به دست بیاورد. در چنین شرایطی باید ترکیب تیم‌های حریف را هم درنظر گرفت که اغلب آنها از حضور بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند. ما باید تلاش خود را بیشتر کرده و به فکر سازندگی باشیم.

پاکدل با اشاره به شرایط تیم مس گفت:مس توانست از سد الوحده عربستان عبور کند که نتیجه خوبی بود. این تیم مقابل نماینده کویت هم عملکرد خوبی داشت و می‌توانست برنده باشد و با خیال راحت به دور بعد صعود کند. به هر حال اینگونه نشد و کرمانی‌ها برای صعود باید از سد الدحیل عبور کنند. امیدوارم بازیکنان همت کرده و بتوانند از گروه خود صعود کنند. برای هر دو نماینده خوب کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار