مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به همراه کارکنان و برای دومین بار در سال جاری به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

اهدای خون مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان، سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حاشیه این کار خیرخواهانه افزود: خدمات کارکنان انتقال خون به لحاظ ساختاری و رفتاری همانند خدمات و مجاهدت‌های شهدا و جانبازان، ذخیره آخرت خواهد بود.
سرهنگ پاسدار محمد رضا کاظمی جایگاه و اهمیت انتقال خون را وظیفه‌ای همگانی دانست و با تاکید بر اینکه مردم شاهد خدمات مهم انتقال خون هستند، گفت: یکی از مراکز مورد اعتماد مردم انتقال خون است و مردم به این سازمان اعتماد کامل دارند و به‌خاطر همین اعتماد است که گرانمایه‌ترین عنصر حیاتی انسان یعنی خون را بدون چشمداشت در این سازمان اهدا می‌کنند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان فعالیت در انتقال خون را خدمت جهادگونه دانست و با تاکید براینکه انتقال خون را در خط مقدم جهاد فی‌سبیل الله می‌دانیم، گفت: باید بیشتر قدر انتقال خون استان  را بدانیم و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درگلستان درحال راه اندازی می باشد که آماده انعکاس خدمات این اداره کل در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم. 
وی در پایان افزود : بیماران نیازمند به خون از جمله بیماران سرطانی و تالاسمی در همه شرایط نیاز به خون دارند و با توجه به کاهش مراجعات مردمی نیاز به مشارکت بیشتر مردم در این کار نجات بخش و انسان دوستانه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار