جانشین فرمانده انتظامی استان مطالبه به حق مردم در برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت را وظیفه پلیس دانست و گفت: با برهم‌زنندگان نظم و امنیت در فضای حقیقی و مجازی به شدت برخورد می‌شود.

برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در فضای حقیقی و مجازی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، فرزاد تاجره امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری تعدادی از افراد معلوم‌الحال در یکی از محلات شهرستان علی‌آبادکتول و اعلام به موقع از طرف مردم شریف به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام و طی یک عملیات ضربتی عاملان این درگیری، دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: نکته مهم در این ماجرا بی‌توجهی برخی از افراد به موضوع بسیار مهم امنیت و بحث احساس امنیت مردم است.

تاجره ادامه داد: اینگونه افراد باید توجه داشته باشند که ارتکاب چنین اعمالی مصداق بارز اخلال در نظم  و امنیت عمومی است و پلیس به عنوان حافظ امنیت مردم هیچگاه اجازه نخواهد داد عده‌ای با عربده‌کشی و احساس به اصطلاح قدرت‌نمایی در فضای حقیقی و مجازی امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان انتظار و مطالبه به حق مردم در برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت را وظیفه پلیس عنوان و تاکید کرد: بدون اغماض وبا شدت با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند و احساسات مردم را جریحه‌دار کنند برخورد خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار