مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:

حسین محبوبی مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان از برگزاری انتخابات میاندوره ای اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در دیماه سال جاری خبر داد.

برگزاری انتخابات میاندوره‌ای سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان در دی‌ماه سال جاری

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین محبوبی اظهار داشت: اقدامات اولیه آمادگی در حوزه معاونت مسکن و ساختمان این اداره کل انجام شده است و احکام اعضای دستگاه نظارت و هیات اجرایی استان ابلاغ شده است.

محبوبی افزود : انتخاب اعضای هیات اجرایی استان طبق مفاد ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون انجام شده است.

وی ادامه داد : مهلت پذیرش تقاضای نامزدهای عضویت در هیات مدیره از روز چهارشنبه ۲۱مهر سال‌جاری آغاز شده و تا ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت.

بعد از پایان مهلت پذیرش، فرآیند بررسی وضعیت متقاضیان آغاز و اقدامات لازم جهت دریافت استعلام از مراجع ذیربط ظرف یک ماه انجام می پذیرد و تصمیم نهایی در خصوص صلاحیت نامزدها اتخاذ شده و در هفته آخر آذر ماه جاری به نامزدهای رد صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

وی افزود: پس از وصول شکایات و رسیدگی به آنها ، نظر قطعی در مورد کلیه نامزدها اعلام خواهد شد و نهایتاً پس از تایید اولیه نامزدها ی عضویت در هیات مدیره سازمان استان و اعلام نظر اولیه به هیات اجرایی ،فهرست نهایی از سوی دستگاه نظارت استان تایید خواهد شد.

فهرست نهایی نامزدها از روز سه شنبه ۷ دی ماه سال‌جاری در روزنامه محلی یا کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.محبوبی خاطرنشان کرد: انتخابات میاندوره ای اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در ۲۴ دیماه سال جاری بطور همزمان در سراسرکشور برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار