عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

انتقال زباله های شهری ساری به آق قلا

مهر نوشت: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان گفت: تا زمان تکمیل سایت پسماند ساری، زباله این شهر به سایت پسماند آق قلا منتقل می شود.

 

به بار نشستن مروارید‌های سیاه

صدا و سیما نوشت: نخستین بار در گنبدکاووس خوشه‌های گوجه فرنگی سیاه به بارنشست.

 

مسوولان فرهنگی «مرد میدان» مبارزه با هنجارشکنی شوند

فارس نوشت: آقایان مسئول به داد فرهنگ برسید، هنجارشکنی به چه نقطه‌ای برسد وارد میدان خواهید شد؟ چند روزی از «جشنواره پاییز هزار رنگ» در گرگان گذشت، اما واکنش به این قبح‌شکنی تمام نشده است، مردم دارالمومنین گرگان که بیش از یکهزار و 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند در برابر بی‌حرمتی به خون شهدا ساکت نمی‌نشینند.

 

کلزاکاران مراقب باشند که غافلگیر نشوند

صدا و سیما نوشت: این روز‌ها ساقه‌های کلزا در حال قد کشیدن است و از طرفی، رطوبت زیاد باعث می‌شود که انواع آفات و بیماری‌های قارچی ظاهر شوند.

 

رونق اجاره نشینی و سکون دربازارمسکن/جذابیت سرمایه گذاری کاهش یافت

مهر نوشت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی و گرانی تعرفه مجوزهای دولتی موجب تورم در بازار شده و کاهش قدرت خرید مردم شده و شهروندان را مجبور به اجاره نشینی کرده است.

 

روستای بدون برق "ملچ آرام" رامیان برق‌دار شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرعامل شرکت برق گلستان از برق‌دار شدن روستای بدون برق "ملچ آرام" در رامیان خبر داد.

 

چاه غیرمجاز ۶۰ متری در گرگان پلمب شد

مهر نوشت:  یک چاه ۶۰ متری غیرمجاز در یکی از روستاهای گرگان با حضور دادستان مرکز گلستان مسدود شد.

 

نقره‌داغ مالک چاه غیرمجاز در گرگان

تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان از انسداد یک حلقه چاه غیرمجاز که از آن برای کشت ۸ هکتار شالی استفاده می‌شد، خبر داد و بر انسداد کامل این چاه‌ها تأکید کرد.

 

بازگشت دو شهر گلستان به وضعیت زرد/ گلستان در زمره ۱۸ استان بدون فوتی کشور

ایسنا نوشت: معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دو شهرستان کردکوی و بندرترکمن به جمع شهرهای زرد بازگشتند، گفت: سایر شهرستان های استان گلستان در شرایط آبی قرار دارند.

 

ترس پرستاران از فراموشی در پساکرونا/اجرای قوانین بهترین حمایت است

مهر نوشت: اجرای قوانین تعرفه خدمات پرستاری و فوق العاده خاص از جمله مطالبات پرستاران بوده و آنها نگران هستند که در پساکرونا وعده‌های مدیران فراموش شود.

 

اهالی روستای"مردم‌دره"گلستان: امکانات بهداشتی و رفاهی نداریم

ایرنا نوشت: اهالی روستای مرزی "مردم دره" شهرستان مراوه تپه استان گلستان گفتند که امکانات بهداشتی، آب و گاز ندارند و از مسوولان جهادی دولت سیزدهم انتظار دارند تا به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار