رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس با اشاره کمک همیشگی خیرین برای تجهیز بیمارستانها، گفت: موسسه خیریه امید صباح تانکر 30 هزار لیتری اکسیژن را به بیمارستان اهدا کرد.

اهدای تانکر 30000 لیتری اکسیژن توسط خیرین/ خیرین گنبدی همراه همیشگی کادر درمان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، عرب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شرایط سخت کرونایی عرصه بر کادر درمان و مدیران حوزه سلامت تنگ شده است، اظهار کرد: با تمام فشارها و حساسیت ها همه مردم شاهد بودند که چگونه کادر درمان و مدیران با تمام وجود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت کرونایی یکی از دغدغه های همیشگی روسای بیمارستانها کمبود اکسیژن در برخی روزهای خاص و در اوج پیک بیماری بود، افزود: در این مسیر هرگاه بیمارستان‌ها به مشکل برخورد کردند در کنار تجهیز توسط دولت، این خیرین بودند که بدون هیچ چشمداشتی با اخلاص و بی منت به دنبال گره گشایی افتادند.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس با تاکید بر اینکه خیرین و نیکوکاران سالهاست همواره در کنار کادر درمان هستند، خاطرنشان کرد: اقدامات خوب و مثبتی که در شهرستان گنبدکاووس در حوزه سلامت رخ می دهد بخشی از آن قطعا متعلق به همت و حمایت خیرین و معتمدین است.

عرب از اهدای یک تانکر 30 هزار لیتری اکسیژن توسط موسسه خیریه امید صباح به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: این تانکر می تواند بخشی از مشکلات و دغدغه های ما را پوشش داده و در شرایط خاص و سخت آن را مرتفع کند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این بیمارستان پیامبر اعظم (ص) مجهز به تانک 8000 لیتری بوده است، ادامه داد: در مواقع اضطرار و بحران با کمبود شدید اکسیژن مواجه می شویم و قطعا وجود این تانکر می تواند جان چندین نفر را نجات خواهد داد.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس با بیان اینکه با اهدای این تانکر به این بیمارستان اهدا گردیده بار سنگینی از دوش مدیران این بیمارستان برداشته شد، اضافه کرد: تردید نکنید که وجود این تانکر اکسیژن ساز آرامش خاصی به ما و بیماران مان هدیه کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار